Vad blir det för (vegetarisk) mat?

20170517200145-88.129.249.36.JPG

Zucchiniplättar med fetaost å dill :d
 
@Lovisaleonora
Kylda. Finns i Gooh!-hyllan. Det är såna där som man värmer i micron och så piper de när de är klara. :)

Kollade men de fanns inte :(

Hittade dock detta märke i kyldisken och det har inte funnits på min Ica Maxi förut. Köpte Indian Curry Delicacy med någon slags sojabitar i vindaloo-sås och saffransris med russin till. Ska bli spännande! Även sugen på att testa grillspetten nästa gång det ska grillas :) allt är veganskt.

iFood.jpg
 
Jag råkade ramla in på Zeina's Kitchen. Så på måndag får jag hem ingredienser till en champinjonsoppa, en champinjonpasta, en jordärtskocksoppa, vegansk domoda och mesir wat. Ska bli hemskt spännande.
 
@niardasp Lät gott tycker jag =)

Jag har bakat en snabb bakpulverbrödbulle och gjort biff(ar) på rödbetor o vita bönor som jag snart ska äta o se om de blev nå bra =P Blir lite bladspenat och troligen lite färskost med vitlök och örter (fast tyckte smaken va klen, ska klaga) och ost till kanske...

//r
 

Liknande trådar

Mat Har emellanåt svårt för att äta kött och vill äta mer vegetariskt. Har varit vegetarian periodvis sedan jag var barn. Jag har rätt bra...
2
Svar
34
· Visningar
2 127
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 363
Senast: Grazing
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 294
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp