Vad finns det för ponnyhingstar?

Emily123

Trådstartare
Hej!
Är lite nyfiken vad det finns för bra ponnyhingstar?
Vilka hingstar är det som får föl som går de allra högsta ponnyklasserna? (med rätt utbildning självklart)

Väldigt tacksam för svar!
 
Tänker du ponnyhingstar i alla kategorier? Tidningen Ridsport brukar publicera en lista en gång om året över de mest framgångsrika ponnyhingstarna (baserat på avkommornas resultat), det kanske kan vara något att leta upp? :)
 
Tänker du ponnyhingstar i alla kategorier? Tidningen Ridsport brukar publicera en lista en gång om året över de mest framgångsrika ponnyhingstarna (baserat på avkommornas resultat), det kanske kan vara något att leta upp? :)
Ja, precis! Men åh vad bra, då ska jag kolla upp det :)
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 889
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 115
Senast: co-SMAD4
·
Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
31 222
Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
556

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp