Vad för deodorant rekommenderar ni?

Twihard

Trådstartare
Jag har lust att byta deodorant då jag inte är så nöjd med den jag använt ett tag. Tycker inte den hjälper såsom jag egentligen vill - och tycker nästan den ibland förvärrar lukten än hjälper under en dag. Då jag jobbat i stall i 5 år har jag inte brytt mig sådär jättemycket eftersom jag jobbade så fysiskt i en smutsig miljö där jag ändå inte luktade så fräsch i slutet på dagen. ;)

Men nu jobbar jag bland folk och känner mig inte bekväm. Det är inte så att jag stinker, utan det är nog bara jag själv som känner så, men har ändå god lust att byta. Den jag har använt mig av är Dove - go fresch (hur det nu stavas) och är den rosa roll-on (upp och ned). Tidigare hade jag den gröna. Jag gillar doften men känner för en ny, så jag undrar vad ni har för bra? Har ni någon favorit som luktar gott/dämpar svett etc eller vad man nu säger. :)
 
Jag gillar Kicks egna med doft av clean laundry :) Om man vill lägga mer pengar har jag hört gott om Biotherms deo.
 
Kan varmt rekommendera denna
rexona-maximum-protection-clean-scent-0.jpg
 
Använder olika varianter av denna, är väldigt nöjd. Svettandet kanske inte alltid minskar, men jag luktar inte svett åtminstone! Doftar dock en del så jag brukar inte kombinera den med parfym.
207428s.jpg
 
Jag använder denna
$_58.JPG

JA, jag vet att det är en karl deo. Men fasiken vilket bra jobb den gör.

Luktar precis som fanta, underbar:heart
 
Jag har lust att byta deodorant då jag inte är så nöjd med den jag använt ett tag. Tycker inte den hjälper såsom jag egentligen vill - och tycker nästan den ibland förvärrar lukten än hjälper under en dag. Då jag jobbat i stall i 5 år har jag inte brytt mig sådär jättemycket eftersom jag jobbade så fysiskt i en smutsig miljö där jag ändå inte luktade så fräsch i slutet på dagen. ;)

Men nu jobbar jag bland folk och känner mig inte bekväm. Det är inte så att jag stinker, utan det är nog bara jag själv som känner så, men har ändå god lust att byta. Den jag har använt mig av är Dove - go fresch (hur det nu stavas) och är den rosa roll-on (upp och ned). Tidigare hade jag den gröna. Jag gillar doften men känner för en ny, så jag undrar vad ni har för bra? Har ni någon favorit som luktar gott/dämpar svett etc eller vad man nu säger. :)

Jag använder Bats från apoteket. Bästa jag nånsin haft!
 
Jag har lust att byta deodorant då jag inte är så nöjd med den jag använt ett tag. Tycker inte den hjälper såsom jag egentligen vill - och tycker nästan den ibland förvärrar lukten än hjälper under en dag. Då jag jobbat i stall i 5 år har jag inte brytt mig sådär jättemycket eftersom jag jobbade så fysiskt i en smutsig miljö där jag ändå inte luktade så fräsch i slutet på dagen. ;)

Men nu jobbar jag bland folk och känner mig inte bekväm. Det är inte så att jag stinker, utan det är nog bara jag själv som känner så, men har ändå god lust att byta. Den jag har använt mig av är Dove - go fresch (hur det nu stavas) och är den rosa roll-on (upp och ned). Tidigare hade jag den gröna. Jag gillar doften men känner för en ny, så jag undrar vad ni har för bra? Har ni någon favorit som luktar gott/dämpar svett etc eller vad man nu säger. :)

Rexona Active nånting, rosa roll on, grym! :up:
 
Jag sällar mig till kören som prisar Bats, den är suverän. Dock har jag den oparfymerade för jag är lite känslig för dofter pga astma.
 
Alla rexona jag testat tycker jag är dåliga.
Jag har haft Palmolives med lila kork i nästan 10 åt och tycker den håller bra. Behöver inte rolla flera gånger under dagen eller så utan på morgonen räcker till nästa dag.
Även Niveas Stress-Protect gör sitt jobb mycket bra men jag hatar att den är i en glasflaska.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 263
Senast: Calmiche
·
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 514
Senast: nickan1
·
Övr. Hund Igen och igen händer det. Vad kan man göra? Började morgonen med en promenad på vår vackra skogskyrkogård här i området( hundar...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 089
Senast: vallhund
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 385
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp