Vad gillar ni hos er själva?

Mirre

Trådstartare
Tycker vi behöver en pepptråd :)

Så vad på er själva är ni mest nöjda med?

Jag gillar mina händer,mitt hår och benen :)
 
Jag är intelligent, har hög arbetsmoral, är tidseffektiv, socialt kompetent och en bra vän. Utseendemässigt har jag vackra ögon, gulliga händer och fina vader.
 
Jag är lång, stark och rolig! :up:

Vad gäller kroppen, så.. Vi har ju trots allt hängt ihop i 29 år nu, så även om jag ibland suckar över näsans form, spetsiga knän och rund mage så är jag trots allt ganska fäst vid den, precis som den är.
Den är ju JAG.
 
Jag tycker om mina nyckelben, mina bröst, mitt tjocka fräscha hår och mina långa, starka, naturliga naglar.

Egenskapsmässigt är jag stolt över att jag har en vass tunga, är en duktig debattör, bra på att organisera och leda, har talang för att teckna, en utmärkt simultanförmåga samt är duktig på att uttrycka mig både verbalt och skriftligt.
 
Vad gäller mina egenskaper tycker jag om att jag inte är långsint och är noggrann med att tacka och be om ursäkt. Dömmer aldrig någon och är väldigt stark och lugn i katastrofsituationer. Är även väldigt social och rolig samt alltid glad och initiativtagare. Är positiv och kan på små medel få saker underhållande

Vad gäller mitt utseende tycker jag om mina blå ögon, min släta panna, det friska och starka håret samt mina bröst, vader/skenben och fötter

(Bra intiativ till trådstart!)
 
Utseendemässigt är jag ganska förtjust i mina axlar, mina ögon och mitt hår. Resten av kroppen går i perioder :p

Annars tycker jag att jag är rätt smart, en bra vän, socialt kompetent samt att jag tycker om att jag förverkligar mina drömmar och försöker ta mig dit Jag vill.
 
Utseendemässigt avskyr jag det mesta, utöver att jag är kort och min hys bleka kontrast mot mitt svartfärgade, långa hår.

Annars så tycker jag om min emotionella sida, både att jag känner med andra personer så starkt, och att jag kan bli så starkt berörd överlag. Sedan är jag snäll och omhändertagande. Och så tycker jag faktiskt om min bittra och cyniska sida.
 
Jag gillar att jag vågar gå min egen väg, att jag aldrig gör något bara för att någon annan tycker det. Att jag är bra på att lära mig nya saker. Att jag är ansvarsfull, noggrann och uppmärksam. Att jag nog är en trevlig och ganska rolig person att umgås med, även om jag inte har något jättestort behov av social stimulans.
Jag gillar också att jag har en frisk och stark kropp som gör nästan allt jag ber den om. Att jag dessutom numera känner mig otroligt bekväm i min kropp är hur härligt som helst. :)
 
Den här tråden behöver jag lite extra nu känns det som då jag känner mig dum, tjock och lat ibland :crazy:

Kroppsligt sett så gillar jag mina händer, ögon, fötter och mitt hår. Dessutom även om jag grämer mig över dem ibland så gillar jag faktiskt mina höfter :D

När det gäller mina egenskaper ... Så gillar jag att jag har lärt mig att välja mina strider och att jag har lärt mig att säga förlåt. Att jag (oftast) är snäll, kan vara lite knäpp ibland, min humor och att jag kan spara på mina pengar ibland. :)
 
Tycker vi behöver en pepptråd :)

Så vad på er själva är ni mest nöjda med?

Jag gillar mina händer,mitt hår och benen :)

Egenskapsmässigt gillar jag min humor, att jag är en bra vän och står upp för mig själv. Jag har ett starkt psyke och är snäll och trevlig
 
Jag gillar att jag står upp för de mest utsatta, att jag försöker säga ifrån trots att jag ibland får mycket skit för det. Kroppen gillar jag inget med. Jo, jag gillar min längd (eller brist på längd :p).
 
Jag kan inte hitta något positivt utseendemässigt tror jag, men jag är duktig på att lära mig nya saker snabbt och dessutom bli bra på det.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter avslutad cancerbehandling håller håret på att växa ut. Jag var hos herrfrisör för uppklippning i början men nu börjar det bli...
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: Gnist
·
Kultur Jag gillar visor. Det är nog min favoritgenre vad gäller musik. Av flera anledningar, men kanske främst att det ofta är en riktig...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 918
Senast: BornAgain
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
788
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Vid vilken ålder har ni låtit ert/era barn varit själva hemma och hur länge? Vi bor i villakvarter med många grannar hemma på dagarna...
Svar
10
· Visningar
1 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp