Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, nu var det fjärren i Malmö som ringde om en spärrfärd. Som dessutom ska växla runt inne på stationen när han kommit hit. Ingen mer sömn här inte.

Måste berätta om min dröm. Jag drömde om en "sloth", den här var ca 80 cm hög, nästan genomskinlig och hade enorma huggtänder. Tydligen åt de och tog död på allt de såg. Jag vaknade inne på jobbet och den satt o tittade på mig. Den anföll inte utan bara satt där. Det gick bra ända till en kollega kom in. Lyckades få den att leka med en sjal så att jag kunde lotsa det ut genom dörren. Phuuu...

Helt plötsligt var jag utomhus och den dök upp igen. Jag ligger ner och den kommer fram. Hugger inte utan mer smånyper och verkar busig. Kollegan är en bit ifrån och försöker desperat ringa efter någon som ska hjälpa mig med den. Ingen har tid och lust. Efter ett tag kommer Harry (min kisse som är född utan självbevarelsedrift) och vill också leka. Där skulle det ätas! Försöker hålla undan varelsen, undvika att bli biten och putta undan Harry.

Där bestämde sig fjärren för att ringa och nu sitter jag här hyfsat totalförvirrad..
 
Tidig morgon :love:
10DF9E98-4159-4546-A3E0-D387E189A278.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 585
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Rie
·
Svar
1 121
· Visningar
112 330
Senast: Yeah but
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
422
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp