Vad gör man med det?

Frystorkat äggpulver med smak av choklad skulle jag gärna vilja veta vad man ska göra med?
Det är tänkt att göra proteinshakes av, såvitt jag vet! Det finns även färska smaksatta äggvitor på flaska (fast kanske inte i Sverige), ifall man nu skulle bli sugen på det O_o
 
Tahini har jag funderat på länge. Köpte en burk att ha som pålägg men det var ingen hit. Sen började jag göra hummus, för övrigt känns tahini lite som - vad ska jag göra med den!

Vi använder bara tahini i hummus, tycker det är tråkigt i sig!

*knapplån*

Hela fiskhuvuden. :wtf: Äter man fiskhuvuden verkligen? Köper och ger till sina katter?
 
Färdigknäckta ägg på flaska!

Att man kan köpa äggvita och äggula separat är smart men sedan finns det flaskor med dem bägge också. Har alltid undrat vem som köper det istället för hela ägg?
 

Liknande trådar

Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
17 998
Senast: MJLee
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 678
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 625
Senast: ako
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 671
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp