Vad gör man på sin födelsedag?

Maleficent

Trådstartare
Kom på att jag fyller år i dagarna och har absolut ingenting planerat. Det är en vardag och "alla" jobbar, utom jag då. På kvällen ska jag ut och äta med familjen, men vad sjutton ska jag göra resten av dagen? Alla tips mottages!
 
Vad tycker du om att om att göra? När jag fyllde år och killen jobbade kväll så gick jag på två träningspass och tyckte det var kanon:D
 
Kan det inte vara skönt att inte planera och sen göra precis vad du känner för? Om du vill ligga i sängen och kolla tv hela dagen - gör det. Eller äta något gott, träna, shoppa, unna dig något osv. Ta dagen som det kommer lixom :)
 
Har lite samma dilemma. Hade tänkt ha fest dagen innan (fyller en söndag) men nu ska jag tävla (3h bort) och kommer nog inte hem förens 20 tiden och är väl lagom mör då jag gått upp kring 05. SÅ Söndagen blir för mig lite halvöppet hus för de som vill komma och fika lite som är lite "halvobligatorisk tradition" i våran familj. Mysigt med sovmorgon och massa gofika :)
Blir mkt köpes men nått egenbakt.
Hade det varit vardag så hade jag nog gjort som ovanstående säger. Softa lite, ut till stallet. Köpa take away och mumsäta framför en kul film
 
Börja dagen med god frukost, antingen hemma eller på café.
Boka in spa, frisörtid, chokladmassage, träning?
Sitt i en park och läs en bok och var glad över att du är just du.
 
Kom på att jag fyller år i dagarna och har absolut ingenting planerat. Det är en vardag och "alla" jobbar, utom jag då. På kvällen ska jag ut och äta med familjen, men vad sjutton ska jag göra resten av dagen? Alla tips mottages!
Vad gillar du att göra?
Gillar du att ligga hemma och titta på film? Gå och träna?
Göra en utflykt över dagen?
 
Hur blev det? Blir? Så nyfiken! Hoppas det kändes/känns bra

Själv satt jag mest hemma nydumpad och var nere o sen till kära mor som köpt färdig kladdkaka och bjudit in mormor och moster. Thats it. Sen hem igen och krypa upp i ett av soffans hörn. Kunde varit bättre men även sämre. Rätt skönt att göra det man kände för där och då istället för att "tvingar" iväg sig på nått som folk förväntar sig göra :)
 
baka tårta, äta tårta, ligga och svälla på soffan för att man ätit för mycket tårta.
ligga på sagda soffa med datorn i knäet och leta upp lämpliga födelsedags presenter som sparkontot betalar för.
äta mer tårta igen såklart ;)
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Acto
·
Fritid Min dotter fyller 13 år på lördag och hon önskar en hemmabio kväll med hela familjen. Hon vill helst se en skräckfilm säger hon men med...
2
Svar
33
· Visningar
1 150
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 741
Senast: kamomillo
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Hat
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp