Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Den förra tråden blev visst lite överfull :D så jag startar en ny. Jag ska precis till att bege mig till en halvt närbelägen stad och besöka handelsemporierna Norra Backa och Tunatutten. Det är inget jag ser fram emot men det måste göras. Hör ni inget mer ifrån mig idag har jag gått vilse på IKEA.
 
Alltså livet just nu. Grannarna slagborrar, tar två alvedon mot slagborrshuvudvärken och lämnar lägenheten. Kliver på tunnelbanan och vem VEM VEM ställer sig bredvid mig. Dragspelsmannen?!?!
Jag får panik och ger honom en tjuga i hopp om att han ska gå vidare till nästa vagn. Istället skiner han upp:
"Tack så mikket!!!" Och drar igång nån slags outhärdlig polka som ett extranummer. Kaos alltså

:banghead::banghead::banghead:
 
Sitter i soffan och äter lunch samtidigt som jag försöker få ihop alla två tusen lösa trådar som slingrar runt i huvudet just nu.
 
Nämen, jag har två flaskor bubbel hemma! @tornblomma är det Prosecco du pratar dig så varm över? Jag har tydligen en sån flaska i skåpet :p Står bredvid en flaska från Bottega - Petalo Il Vino dell' Amore Moscato (och sisådär 3 liter vodka, och 2 liter tequila :p ) Jag hade ärligt talat glömt av mina bubbel. Jag är ju ingen storkonsument av alkohol överlag :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 338
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 897
Senast: Hazel
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 598
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp