Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.

tornblomma

Trådstartare
Ungdomarna har ju en sådan tråd och jag tänkte att det kanske är bra att vi som är lite mer (öhmm) mogna också har en sån här livsviktig tråd att tjattra lite i, samt delge övriga så pass viktiga saker som: Vad gör vi just nu?

Eftersom jag jag har ett så givande liv tänkte jag att jag börjar.

Just nu lyssnar jag på Meat Loafs "I'd do anything for love (but I wont do that") och fantasin skenar iväg lite vad det är han absolut inte kan tänka sig... :cautious: samt överväger att väcka hunden för att :turd:

Så vad gör ni just nu?
 
Jag kollar runt på facebook, buke och TV. Nyheterna slutade precis och jag ska kolla efter nåt program som jag vill se...

...hittade inget intressant så det blir väl Hawaii-5-O eller vad den nu heter. :wtf:
 
Jag slösurfar, men borde egentligen städa semesterlägenheten då jag ska åka hem imorgon, har varken lust att städa eller åka hem :P
 
Sitter på jobb och tittar på TV. (Eftersom det går så bra serier den här tiden på dygnet :/ ) Håller dessutom på att somna eftersom allt är jättelugnt och jag bara sovit en timme tidigare idag.
 
Klockan ar 10 pm och jag har nastan somnat i soffan. Jag maste upp rejalt tidigt i morgon bitti, sa nu ar det dags att lagga sig pa riktigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 034
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
2 997
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 811
Senast: vallhund
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 849
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inredningstråden, del 2
  • Tjockistråden 3
  • Dammigt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp