Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slökollar på tv
Ska snart lägga mig i sängen
När jag har en sån här period är det ingen ide att kämpa mot tröttheten
 
Sambon är iväg hemma sedan ca kl 10 i förmiddags, och ringde för några timmar sen för att fråga när jag vill ha hit honom igen. Jag sa att han kan komma när han vill, det är bara bra att katterna får sällskap och att han har lite kvalitetstid med både dom och en kompis. För ni anar inte hur skönt det är att bara få lite egentid även för mig.
Sista infarten drogs ut tidigare idag, och det finns inga planer på att sätta in en ny. Smärtan hålls i schack med värktabletter. Sparven har varit ute ur kuvösen en lång stund på eftermiddagen och behöver vila. Så jag kan med världens bästa samvete ligga här i sängen, slökolla lite på tv och surfa runt för mig själv. För första gången sen jag hamnade här så känner jag mig liksom lugn, och kan bara vara utan att massa tankar virvlar omkring.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
638
Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 155
Senast: Wille
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
471
Senast: Tranan
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 563
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp