Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag håller på att syr pannbanden nu ;) Men ville du ha en vit får du vänta tills efter tisdag, ska tvätta det vita tyget då.
Vit hade varit snyggt men inte så länge när man är hundägare o ibland glömmer att fingrarna/handskarna var smutsiga,så svart blir bra, jag måste nog specialbeställa mitt då jag har huvudstorlek bebis typ. :o
 
Pratat med minunderbsra älskade vän :love: (som för övrigt en
Gång var mkt skriv på buke)
Hon var tvungen att ordna hemma hos sig (har småbarn) och ringa upp senare.
Jag har nu öppnat en flaska rött och mer en halva är redan slut O_o
 
Har plockat fram kläder till i morgon. Packat frukostpåsen. Tagit fram min TENS-maskin. En på jobbet vill ev köpa den.
Ska hoppa in i duschen snart
 
Vit hade varit snyggt men inte så länge när man är hundägare o ibland glömmer att fingrarna/handskarna var smutsiga,så svart blir bra, jag måste nog specialbeställa mitt då jag har huvudstorlek bebis typ. :o
Vad har du för omkrets? Dom jag gör är 52 cm i omkrets men man bör nog inte ha mindre än 54 för då blir dom nog för stora.
 
Men då är ju vi på horse show så vi tjuvstartar ;)
Okej.
Jag vart ärligt fundersam om det var idag, det är ju söndag och tänkte "vad kul surgranntanten har missat".
Attans det nöjet blev jag utan.
Jag tror jag ev. kastar upp en adventsljusstake när det är dags för syns skull sen är det klart, ska ändå inte vara hemma heller så.
Om jag sätter timer på lyset får jag se :rofl:
 
Jag har nu bokat lite fler lectioner med en Malamute/Shafer som ar helt utan all form av uppfostran ... men som blir sa glad nar man jobbar med den. Den bor pa en stor ranch och har aldeles for mycket fritid och utrymme ... men det ska vi nog kunna overtyga agaren om att begransa.:p
 
Låter som det varit väldigt försummat väldigt länge.
Så oändligt skönt det måste vara att få fixa allt som man vill ha det!
Jag hade nog varit smått euforisk mitt i det där arbetet. Inför vetskapen om hur bra det kommer att bli. :)

Vet ju hur bra det kändes bara av att stängsla en ny hage
Det är så jäkla skönt! Och bra avkoppling från jobb :) Japp, jag har njutit av att jobba med detta!
Det har varit väldigt försummat ja. Ägaren har inte varit glad åt de två senaste arrendatorerna. Synd, för det är ett fint ställe!
Men nu är 2,2 ha hage försett med nya trådar, grindar mm och tappar inte ström nån stans, samma spänning runt hela. Ske ner fler jordspett också så blir det ännu bättre drag, sitter för få i dagsläget.
Behöver röjas sly med, men pappa brukar vara pigg på att leka med röjsågen :D
 
Okej.
Jag vart ärligt fundersam om det var idag, det är ju söndag och tänkte "vad kul surgranntanten har missat".
Attans det nöjet blev jag utan.
Jag tror jag ev. kastar upp en adventsljusstake när det är dags för syns skull sen är det klart, ska ändå inte vara hemma heller så.
Om jag sätter timer på lyset får jag se :rofl:
Jag har föt mycket blommor i fönstren så jag får ändå inte plats med adventsljusstakar, vi har diverse hängande ljus istället :D
 
Vad har du för omkrets? Dom jag gör är 52 cm i omkrets men man bör nog inte ha mindre än 54 för då blir dom nog för stora.
Min ridhjälm är 56 men om jag mäter den öronvärmaren jag har så är den 54 och i fleece hade den varit större så hade den blåst av eller om jag hade satt den som ett pannband så hade det blivit en ögonbindel :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
638
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
471
Senast: Tranan
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 563
Senast: Linta
·
Kropp & Själ Finns det någonting i ert liv som ni fortfarande saknar och sörjer över så det hugger i hjärta och själ? Något man inte kan tänka på...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 954
Senast: raggsock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Arbetsintervju
  • Jag vill inte vara så trött 😭

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp