Vad gör vi? Del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vid täppt näsa är det enligt mig det enda som hjälper. Brukar bli en stor skillnad och det tar bara några minuter innan det verkar.

Ja jag spolade fyra-fem gånger igår men det släppte bara tillfälligt. Han sover så dåligt nu när han är så täppt, dessutom har han napp så det blir extra jobbigt att andas då. Har skickat sambon att införskaffa!
 
Senast ändrad:
Tillbaks på jobbet efter en mindre roadtrip med kärra och rör. Alltid lika roligt att komma ut till arbetsplatserna och få ett avbrott från datorn :D Fint väder är det också.

Har massor att göra så borde inte sitta här :D
 
Det är tydligen dags att köpa en ny jacka. Dragkedjan har gått sönder på min vardagstäckjacka. Tur att jag köpte en stalljacka i förra veckan som fortfarande är oanvänd, så jag får ta den nu.
 
Det är nog knepigt att svara sådär tvärsäkert på?
Ja jag tänkte jobba nästa vecka för sen är jag ledig fram till 8 jan
Har tid hos vc imorgon
Att jag vill vara hemna denna vecka är för att mitt hjärta börjar bråka av sömnbristen igen
Inte så som sist men jag känner av det.
Och vill bromsa i tid denna gång.
Pausen över jul och nyår kommer nog göra susen och där slipper jag också samvetet över att inte göra mitt bästa på jobbet.
Tror iofs inte mina kollegor märker så mycket men jag gör
 
Hållningen av tummar, tår, tassar och hovar hjälpte, nu är vi hemma! :banana: Fyra tänder rök men resten såg ok ut med lite varning på två av dem så de behöver kollas om ett halvår eller så. Tack återigen för all pepp, ni är :love:

Nu oroar jag mig för att det ska blir infekterat bara :nailbiting: Plus att jag kommer verkligen att plocka poäng hos kisse när jag ska badda med klorhexidin... inte :grin: Jag ligger redan på minus eftersom hon hade kissat på sig på vägen hem så det blev en snabbvända i duschen :crazy:
 
Hållningen av tummar, tår, tassar och hovar hjälpte, nu är vi hemma! :banana: Fyra tänder rök men resten såg ok ut med lite varning på två av dem så de behöver kollas om ett halvår eller så. Tack återigen för all pepp, ni är :love:

Nu oroar jag mig för att det ska blir infekterat bara :nailbiting: Plus att jag kommer verkligen att plocka poäng hos kisse när jag ska badda med klorhexidin... inte :grin: Jag ligger redan på minus eftersom hon hade kissat på sig på vägen hem så det blev en snabbvända i duschen :crazy:
Är det för att det är så många dragna du ska badda med klorhexidin?
För jag behövde inte men då var det bara en tand
Skönt att allt gick bra
 
Många "borden/måsten" ligger på min lista, men jag dricker kaffe istället - bra Scata bra *not* :meh: Men jag orkar inte...
 
Skriver arbete i räddningsmedicin, pimplar kaffe för att hålla mig åtminstone nästan vaken och lyssnar på Celtic woman.
 
Många "borden/måsten" ligger på min lista, men jag dricker kaffe istället - bra Scata bra *not* :meh: Men jag orkar inte...
Jag orkade precis stapla upp dom kvarvarande frigolitblocken och dra en plast över dom och fixera den, sen rann svetten i floder. Jag är definitivt inte frisk men det är skönt med lite frisk luft iallafall så nu ska jag bara dricka kaffe och vila lite och sen låser jag in mig i elektroniklabbet för resten av dan. Skitförkylning! :rage: :yuck: :turd:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
649
· Visningar
34 033
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 687
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
632
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp