Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om 4 timmar och 57 minuter är min semester jätteslut :arghh: vägrar sova i ett tjurigt försök att förhala det oundvikliga :meh:
 
Jag har jobbat med hundarna i morse, plockat lite har hemma och handlat ... Nu ar jag helt slut.:cautious: Jag behover tydligen ta det lugnt ett tag till. :meh:
 
Sitter på landet och får klicka på anslut typ varannan minut på det mobila bredbandet på datorn :meh: mobilen funkar åtminstone.
 
Jag vill ta en kniv och skära bort delar av mig. Men att klä mig i svart sopsäck kanske fungerar tillfälligt så jag slipper se mig själv.

I vilket fall så ska min ena systerson ha kalas idag och jag ska tydligen klä ut mig till ett monster och ha en massa godispåsar på mig som barnen ska plocka. Syrran såg den leken i Ungern och barnen föll för det så hon tänkte göra samma sak. Att leka monster är jag nog bra på.
 
Jag vill ta en kniv och skära bort delar av mig. Men att klä mig i svart sopsäck kanske fungerar tillfälligt så jag slipper se mig själv.

I vilket fall så ska min ena systerson ha kalas idag och jag ska tydligen klä ut mig till ett monster och ha en massa godispåsar på mig som barnen ska plocka. Syrran såg den leken i Ungern och barnen föll för det så hon tänkte göra samma sak. Att leka monster är jag nog bra på.
Måla dig grön och säg till syrran att du är Shrek :) (Shrek är söt tycker jag så borde passa dig fint)
Hoppas hon frågade fint om du ville vara monster före, lär ju kunna bli påmind om det ett par år av barnen efteråt.
 
Min bara min :cautious: men jag kan väl dra en natt till verkar ju som @Linta har några timmar att vara vaken på så det ska väl funka.
Du behöver inte leta hos mig jag släppte just ut honom ur sin lilla fängelsehåla :p
Sjunde inseglet snurrar i mitt huvud just nu. Fast "döden" är utbytt mot "arbetsveckan". Är fan inte redo för detta. :arghh:
 
Jag borde sova.. första arbetsdagen efter 2 veckors semester imorgon. Men har sovit nästan hela dagen så känns lönlöst O_o
 
Sjunde inseglet snurrar i mitt huvud just nu. Fast "döden" är utbytt mot "arbetsveckan". Är fan inte redo för detta. :arghh:
Så ja vi är här, andas lugnt och fint bara.
Vet känslan :crazy: det som är bra när man börjar efter semestern är att man ganska snabbt lär sig att helger/lediga dagar är längre än på semestern fast det är så kort ledighet man har, men attans vad effektivt man använder den ett par veckor efter återgång innan man faller ner i seghet igen eller jag ska jag nog säga men du förstod nog:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 460
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
264
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 223
Senast: MissFideli
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 833
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp