Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Beslöt mig för att döda lite ångest ....
Fyra timmar senare, lite mindre ångest och rensningen av hagen påbörjad :up:
Ganska nöjd med min hög men är sjukt imponerad av lilla Nova som drog ihop en egen hög där matte själv gick bet :angel:
Min fina lilla ponny är värd sin vikt i guld :love:
Nova betyder stjärna och nog gör hon själ för sitt namn! Allt detta har hon dragit fram i dag :banana: Underbara älskade lilla poni :heart :heart :heart

030149AE-FA9F-409B-B338-81776565A14A.png


217319A1-F1F2-43B2-8B5C-FE3FD5ACF663.png
 
Beslöt mig för att döda lite ångest ....
Fyra timmar senare, lite mindre ångest och rensningen av hagen påbörjad :up:
Ganska nöjd med min hög men är sjukt imponerad av lilla Nova som drog ihop en egen hög där matte själv gick bet :angel:
Min fina lilla ponny är värd sin vikt i guld :love:
Nova betyder stjärna och nog gör hon själ för sitt namn! Allt detta har hon dragit fram i dag :banana: Underbara älskade lilla poni :heart :heart :heart

030149AE-FA9F-409B-B338-81776565A14A.png


217319A1-F1F2-43B2-8B5C-FE3FD5ACF663.png
Påminner mig om när jag drog hem ved med mina :love:
http://forumbilder.se/G902N/img-3275
 
Skulle behöva gå en promenad och rensa hjärnan men det regnar här och snart vräker det ner.
Finns ju saker jag inte nämnt här på buke som jag brottas med också.
Så mår inte helt hundra.
Är inte så pigg på att gå till psykologen nästa vecka för han kommer vilja sjukskriva mig.
Jag behöver jobba
 
Venlafaxin har ofta som biverkning att man får bättre sömnkvalitet.
Andra biverkningar av den är ångest och mardrömmar. ;) Individuellt förstås. Jag åt den i över fyra år men till slut började jag misstänka att det var pga den jag fick mardrömmar och vaknade med en surrande ångest, så då trappade jag ner mot läkares inrådan och sen mådde jag bättre. :)
 
Mat,dryck,glass och lite surf,nu går jag ut o målar igen tills axel säger upp sig,då målar jag lite med andra handen,sen :turd: jag i det för idag,förövrigt tog den svarta färgen till dörrarna slut när jag bara hade delen ovanför övre gångjärnet kvar på 2 dörrpar :mad:
Så nu blir det falu rödfärg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 460
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
264
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 223
Senast: MissFideli
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 837
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp