Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är brottsligt att göra så … det är bara om man tar någon på bar gärning som man får ta tillbaka sakerna.
Det är lite så vi får göra på området, annars skulle vi inte göra annat än att polisanmäla fram och tillbaka. Mycket enklare att gå och plocka sina möbler från grannen som helt plötsligt har 10 stolar och fyra bord än 2 stolar + 1 bord som är vad som ingår i lägenheten.
 
Det är lite så vi får göra på området, annars skulle vi inte göra annat än att polisanmäla fram och tillbaka. Mycket enklare att gå och plocka sina möbler från grannen som helt plötsligt har 10 stolar och fyra bord än 2 stolar + 1 bord som är vad som ingår i lägenheten.
Kanske ska tillägga att jag bor i ett studentområde som omvandlas till lägenhetshotell under sommaren i de lägenheter som står tomma.
 
Nu sa ryggen upp sig,tack o lov! så slapp jag undan,nu kaffe o jag tycker jag förtjänat en kardmummabulle med :d
Sen ska jag nog hoppa in i duschen är helt genom svettig.:yuck:
Misstänker att vovven vill gå o bada senare.
 
Undrar hur svårt det är att bygga en säng... :cautious:

Från IKEA? Ett stort antal timmar, svärande, svett, hatande av glada och ledsna gubbar med stor näsa och alltid, alltid en eller två skruvar över som man sedan går och grubblar på i evighet var de skulle sitta och om hela sängen kommer att rasa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 460
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
264
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 221
Senast: MissFideli
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 734
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp