Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis ätit lite lunch - Sill och potatis. Nu lite fika innan jag ska återvända till sofflocket och min bok.
Här är det sol och 24 grader i skuggan
 
:arghh: jag har precis vinkat av maken som åkte ambulans... Jag vaknade av en rejäl smäll och hittade maken liggandes på golvet, sen försökte han sätta sig upp och svimmade av igen två gånger och då ringde jag. Sen hann han pigga på sig lite innan ambulansen kom men de tyckte att det var lika bra att han följde med in.
Jag orkar inte med det här, inte sova en hel natt eftersom jag hela tiden ligger på helspänn om han ska upp, fixar han det, svimmar han? Har han svimmat på toan? Det är så sjukt dålig återkoppling från sjukvården. "Hör av dig om du blir sämre" så hör man av sig och då ska man till akuten och där vill de knappt veta av en, det är ju bara lite vätskebrist... och då vill inte maken höra av sig alls, "Det blir nog bättre" :arghh::arghh:
Han hade en bra dag i lördags och sen har det gått utför igen.. :(

Hur ska jag kunna somna igen? Och hur ska jag orka med morgondagen?
:heart
 
:arghh: jag har precis vinkat av maken som åkte ambulans... Jag vaknade av en rejäl smäll och hittade maken liggandes på golvet, sen försökte han sätta sig upp och svimmade av igen två gånger och då ringde jag. Sen hann han pigga på sig lite innan ambulansen kom men de tyckte att det var lika bra att han följde med in.
Jag orkar inte med det här, inte sova en hel natt eftersom jag hela tiden ligger på helspänn om han ska upp, fixar han det, svimmar han? Har han svimmat på toan? Det är så sjukt dålig återkoppling från sjukvården. "Hör av dig om du blir sämre" så hör man av sig och då ska man till akuten och där vill de knappt veta av en, det är ju bara lite vätskebrist... och då vill inte maken höra av sig alls, "Det blir nog bättre" :arghh::arghh:
Han hade en bra dag i lördags och sen har det gått utför igen.. :(

Hur ska jag kunna somna igen? Och hur ska jag orka med morgondagen?
biteme_bigarmhug.gif
 
Skulle ju till apoteket i dag men råkade typ somna på fm. Tar apoteket i morgon i stället, hoppas det inte blir för varmt.
 
Har tagit en liten paus, ska snart ut och fortsätta med vår rododendron-rabatt. Vi tröttnade på gräset som inte lät bli att växa över plantorna, så nu blir det markduk, granjord/granris och flis istället så plantorna kan få växa ifred. Sen började vi fortsätta flytta saker i maskinhallen, den ska städas om drygt 1,5 vecka så bör ha minskat lite bråte tills dess så det går snabbt.
 
Är så grymt sugen på pizza men det börjar regna när som helst här
Får bli korv och strips som jag har hemma
Borde gå till affären och köpa rakhyvlar med men tar det imorgon
 
Maken akte just till golfbanan och jag ska vakna ordentligt innan jag tar itu med hundarna pa morgonen. Forst mer kaffe :p
Sedan maste jag ringa till reumatologen och fa ny tid hos doktorn ... det har blir bara samre och samre :banghead: och jag behover fa ordning pa mina hander och fotter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 452
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 200
Senast: MissFideli
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 604
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp