Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Härlig dag med vandring till ända. Har glömt solskyddsmedlet hemma så har bränt mig rejält trots att jag redan var brun...:meh:.
Bara imorgon kvar att vandra men lär köpa solskyddsmedel innan vi ger oss iväg ändå.
 
Är äckligt mätt efter hämtmaten från ett 50-talshak. Men gott var det!

Underhåller syrran som är utomlands. Två dagar gick sen ville hon åka hem igen :D Tyvärr gick flyget inte att boka om så hon är fast till på onsdag :rofl: och hon dör snart av tristess :p Vi är uppenbarligen inte gjorda för att solsemestra hon och jag.
 
Sket i att ta rast idag på jobbet, slutade tidigare istället. Så nu är hästarna fixade inför natten och jag är redan på väg hem.

Imorgon åker hunden till nästa hundvakt och på söndag kväll kommer äntligen stallägaren hem.

1 kyckling drunknad i vattenbalja.

Nu har jag varit häst-, hund- och hönsvakt så det räcker för i år.
 
Det är väldigt varmt ute. Varmt som det borde bli åska. Lustprincipen gäller fortfarande. En tur till staden och köpa 60års present och sen får det nog bli middag på någon uteservering.

Samma här, himlen har lovat regn och åska hela dagen men det kommer ju för h-vete inget regn. Här är det torrt som fnöske, har inte regnat på månader. :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 378
Senast: Avalbane
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 071
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Behöver input från er allvetande bukare igen! Jag ska förhoppningsvis börja jobba i Sverige, och skulle haft lite info kring vad som är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 812
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 463
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp