Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@ainasoja så här såg det ut när jag köpte det,förutom att jag just dragit ner hela balkongen med ett snöre o bilen
MQKRvCD.jpg

Och såhär såg det ut förra hösten
qluxva8.jpg

Numera är även hö delen panelad mm.
Det gråa var riktigt snyggt
 
En cider? Ja är det lördag så är det... :p
Ja men typ. Jag öppnade en flaska vin. Det var surt som fan så jag hällde ut det. Öppnade en ny flaska vin, snäppet bättre men nja, drack ett haft glas och flarran står i kylskåpet, det kanske smakar bättre imorgon :meh: Sen gav jag upp vinet och tog en cider... Roligare än så blev det inte :cool:
 
Helt slut idag. När jag och sonen hade två omgångar kvar med kräftor och koka, då kommer gubben hem med 15 kg till. Här har det kokats kräftor.
Nu vräker regnet ner.
Var lite sugen på att åka ner till stan och ta en drink. Snälla @astronaut erbjöd sig att köra. Tappade helt lusten när det började ösa ner dock.
 
Typ nyss hemkommen från en spelkväll. Lätt att hitta parkering trots parkfestival precis där de bor. Älskar spelen min vän och hennes man har - verkligen udda spel. Suttit och garvat mig genom näst sista spelet dock.
 
Ska försöka komma ihåg det imorgon/senare idag.
Börjar jag snurra om att jag glömt något jah skulle komma ihåg men inte minns vad och vart jag hört/sett om något så påminn mig gärna @LadyCovergirl.
Har du sett något stjärnfall idag?
 
Jag råkade prata svenska i London och fick ett svar jag nästan förstod innan jag insåg att personen pratade norska.
Norska begriper jag knappt i normala fall men det kändes så smidigt och bekant just då.

Danska är totalt hopplöst att begripa, kompisens sambo är dansk och hon får glatt tolka åt mig nästan varenda ord som grötas fram :o

Är ju inte danskarnas fel att de är födda med "varm kartoffel i halsen" (het potastis), värre då med skåningarna som medvetet äter gröt men inte sväljer ner den innan de börjar prata...
 
Jag har intagit pyjamasklädsel och ska nog snart ta och börja ordna för natten.
Disken glömde jag visst idag men det får bli lite extra efter frukosten, bara ätit yoghurt och 2 smörgåsar idag så diskberget är på en ganska lagom nivå.

Nu regnar det, igen. Hoppas det håller på till jag ska starta dagen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 669
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
365
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 733
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
467
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp