Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är plåtburkar plastflaskor tidningar och glas i olika former och sådan typ av saker Det är väl inget man samlar på direkt om man inte behöver .
Haha, om du bara visste, även tomma mjölkförpackningar och tomma sockerpåsar samt äggkartonger och toarullar mm. mm. kan ju sparas för det kan ju komma till användning,,,,kanske,,,,,eventuellt. :D
 
Ja, men jag är där väldigt sällan faktiskt. Jag är betydligt oftare i Stockholm (och därmed även Västerås och andra orter på vägen.)

Jag tog upp knölarna från en planta nyss. De är lite små fortfarande tycker jag, även om mandelpotatisen inte blir så stor.

20170817_213253.jpg
:d
 
Eller köp en container, en 40-fotare och börja fyll och när den är full köper man en till och börjar om, det har jag sett på Maniska samlare. :D
Just nu är problemet att få tag i en 20 eller 40-fotare till hyfsat pris, har du tips var jag ska leta? Tänkte åka till några åkare och höra mig för...
 
Jag vet .Min mormor sparade på allt för det kanske skulle komma till bruk senare .Så jag hade ett helvete då jag tog över här att städa ur uthusen.Fyllde en hel glasiglo själv och även den för metall men kastade nog lite för mycket då jag senare fick reda på att gamla sill hinkar i plåt i perfekt skick betalade folk bra för upp mot 3-400 per hink .. och jag kastade 20 st
 
Just nu är problemet att få tag i en 20 eller 40-fotare till hyfsat pris, har du tips var jag ska leta? Tänkte åka till några åkare och höra mig för...
Jag har inga tips och "hyfsat pris" då får man en med trägolv som är totalslut. Jag letade själv när jag letade fryscontainer och dom var alldeles för dyra. Nu hade jag ju flyt och fick en fryscontainer som innehållit slaktkroppar, jag är bara lite orolig att det ska råma därinne om nätterna när jag ska sova. :nailbiting:
 
Bästa stunden på dygnet är min kvällspromenad med fina hästen. Det är nästan samma känsla som när jag rider henne. Magiskt :love:
Sida vid sida går vi på nya äventyr, lyssnar på syrsorna, stannar och myser ibland och tittar på vilda djur som vi möter lite här och där. Vi är så synkade, bästa vänner i vått och torrt :heart
Hon är utan tvekan min stora kärlek och själsfrände :love:
 
Jag har inga tips och "hyfsat pris" då får man en med trägolv som är totalslut. Jag letade själv när jag letade fryscontainer och dom var alldeles för dyra. Nu hade jag ju flyt och fick en fryscontainer som innehållit slaktkroppar, jag är bara lite orolig att det ska råma därinne om nätterna när jag ska sova. :nailbiting:
Ja några spök-kossor fick du nog på köpet... så länge dom är snälla så går det nog bra :p Annars får du anlita en ko-ande-utdrivare... :D
 
Nu ska jag lägga mig. Pga regnet kan jag inte ha balkongdörren ordentligt öppen = inte riktigt så svalt som jag vill ha det :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 002
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
491
Svar
2 002
· Visningar
62 244
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 623
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp