Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gick tydligen inte och la mig förrän typ 3 :angel: Nåja, jag ska kolla på en hästtransport klockan 9 så det är bara att pallra mig upp.
 
Ännu ett märkligt annonssvar: "Just nu går mitt varmblod i en hage bredvid min grannes häst men jag vågar ej släppa ihop dom pga att hennes häst har skor... är rädd om min ögonsten!:) "

:confused: känns som att det är lite extremt att inte våga släppa ihop med en häst som har skor...?
 
Fan! Lät hästen sova utan spritomslag IOM att benet sett bra ut 2 dagar. Skulle jag inte gjort. Nu är det tjockt igen. Så på med omslag ut.
Ska till tandis(som också är vet) på mån. Får be henne kika om hon tror det behövs medicin.
 
Vaken men trött ....ute regnar det :up:
Klurar på vad dagen ska roas med :idea:
Bytte foder på hundarna i går, rastlös som jag är vill jag se skillnaden typ nu :angel: men jag får väl ha mer tålamod än så antar jag :p
 
Hade bestämt mig för att sticka ut och cykla. Men när jag fått på mig kläderna och ätit frukost hade himlen hunnit öppna sig. :meh:
 
Hoppas och ber om att regnet ska hålla upp nu under förmiddagen, vi har hageltävling idag med jaktlaget. Tyvärr verkade det som om många inte kan, men jag vill skjuta! Men det är inte kul om det regnar med papperslappar som blir dyblöta osv:cautious:
 
Sovit över 3 timmar inatt i ett streck, trodde klockan fick fel när jag insåg det.
Tack JB för du gjorde en strong insats, det var ett tag sen ditt upptagna elände :crazy:
 
Telia killen som skulle komma på måndag ringde plötsligt och stod utanför dörren. Jag drällde runt i en t-shirt och pyjamasbyxor med grejer över hela lägenheten - måste diska och städa men var för lat idag. :meh: Där ser man varför man aldrig ska skjuta upp saker till morgondagen. :angel:

Tydligen är telefonjacket jag har fel - trots att Telias support svor att det inte var det - så nu måste jag dra en ethernet kabel från hallen via vardagsrummet till sovrummet där jag har datorn. Yay. Jag hatar att spika fast kablar och det fungerar aldrig för mig. Jag spikar och spikar och måttar fel och den fastnar inte och jag slår mig på tummen. :banghead: Vet inte om 20m räcker eller om jag ska köpa en 30m. Så just nu ligger det kablar över hela golvet som jag vet att jag kommer att snubbla på någon gång. Dessutom nytt modem så nu måste jag skriva om WiFi lösenord på platta och mobil.

Katten blev galen när teliakillen var här och for runt som en galning och skrek och försökte hoppa ner på modemet och upp på ryggen på killen. Han såg lite förskräckt ut och fråga försynt om hon gick ut. :D Hon for verkligen runt som hon aldrig gör, tycket uppenbarligen att det här var bland det roligaste som hänt och lät som en mistlur.

Dessutom när han låg och mekade med telefonjacket i hallen passade hon på att lägga en rejäl korv i lådan som också står i hallen uh, lite mer än en meter från uttaget. Artig som han var sa han ingenting om stanken som uppkom :grin:

Positivt: slängde stenhårda misslyckade chokladsnitt och medelvärde på socker 5.9 :up: Sitter och läser en fanfic som är så jäkla bra att jag får ont i magen av den.
Jag använde WPS knappen på modemet så slipper man slå in koderna på mobiler och dator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 962
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
483
Svar
2 002
· Visningar
62 207
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 622
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp