Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken och pigg och mår hur bra som helst. :banana: Idag blir det först en massa snickra och sen fortsätta rusta släpet och sen är det midnatt igen. :o
 
Dagens funderingar från en flygplats..
- Är det okej att hyscha åt en förälder vars hyschande är mer störande och med högre ljudvolym än barnens prat? Det är dock ganska roande att se föräldern hålla koll på barnet som upptäckt att hen kan springa raklång under avspärrningarna:laugh:
- Varför existerar det människor som tycker att det är en bra idé att fila naglarna på offentlig plats? Det låter ju fruktansvärt!! :crazy:
 
Får nog acceptera att det inte blir något KM för mig i september, ryggen skriker bara jag leder hästarna in och ut ur hagen så hur ska jag kunna rida? Suck.. Hade sett fram emot lite tävling men men. Är man trasig så är man.
Jag har anmält mig som scribe istället.
 
Jag har gått up fem kilo på tre månader (trots idogt motionerande, jag springer just nu minst 30km i veckan vilket ökas på sakta) och har grava problem med sömnen som bara blir värre (idag t.ex. helt slut och slocknade vid midnatt, vaknade efter 1.5 timme och kunde inte sova igen så nu har jag varit vaken hela natten igen. Jag sover några timmar i taget liksom, sen slår det över till att jag sover 14-18 timmar om dagen). Ej orsakat av jobb stress, men hjärnan börjar vara mosig konstant så det tar ju sju svåra år att göra allt så har jag otur börjar jag halka efter igen.

Igår blev det så där övertydligt när jag efter att ha simmat i 30 minuter insåg att bikinin inte riktigt täcker brösten ordentligt längre :crazy::rofl::angel:

Sa till en vän att brösten har gått upp i vikt igen och hans första kommentar var: har du bytt p-piller. :eek: <- jag. Började med Diane för tre månader sedan (innan var jag på inget) för acnen (som inte blivit bättre, snarare värre). Frågan är om jag står ut de tre månader som är kvar eller borde sluta nu?

Min GP är inte involverad och de är överlag kassa på sånt här så vet inte vem jag ska fråga :(
Jag gick också upp i vikt under tiden jag åt Diana, men det bara försvann sen när jag slutade. Vet att jag åt det i 6 månader, men kommer inte ihåg när acnen vände tyvärr. Men skulle gissa att det var på slutet, tycker inte om att knapra piller i onödan.
 
Vaknade med täppt näsa och huvudet fyllt av bomull, urrk, hatar att vara förkyld, dessutom ska jag ner till syskonbarns dop imorgon, åker tidigt på morgonen och hem igen lördag morgon. Hade totalt glömt bort det, tur i oturen att jag kom på det tidigare i veckan. Har så fruktansvärt ingen lust att åka, men måste. :down:

Måste städa, diska och göra en massa andra tråkgrejer idag. Plötsligt blev det stressigt så jag gömmer mig framför datorn och surfar buke för det gör ju naturligtvis att det kommer gå fortare med allt som måste göras. :arghh:
 
Väntar på att få klartecken att börja med eftermiddagens uppgifter. Hade tänkt färga håret men hon som skulle hjälpa mig hade fått ett sjukt barn att ta hand om :( Får hoppas att vi kan fixa det i helgen istället!
 
Bakar vaniljbullar och önskar någon kunde komma hit med en påse kokosflingor så jag kan göra en glutenfri toscakaka till syster (men en sådan tur har man inte att någon ställer upp).
 
Uppdatering: Mamma kom hit med kokos men hinner ändå inte baka kakan till syster så får köpa något glutenfritt till henne!
 
Ska ta en liten paus på 20 minuter innan jag tar itu med disk och dammsugning. Allt annat kan jag göra senare ikväll eftersom det inte låter. Tagit några ipren och panadol och väntar på att huvudvärken ska släppa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 981
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
483
Svar
2 002
· Visningar
62 232
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 622
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp