Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lagar middag, lyssnar på Aerosmith, jobbar, messar med kompis och surfar Buke. Jag känner mig lite lätt ooorganiserad ikväll..
Hade funderingar på att gå ner och rida. Men jag är fasen för trött. På't igen imorgon liksom..
Kan lika gärna få undan lite jobb.
Kanske ett glas rosé iaf?
 
Får jag komma med ett vågat förslag... regnbågsfärgat? :)

Sorry, är dödstrött och har dåligt humor :p :rofl:
Jag har typ 100 meter tyg men INGET som är regnbågsfärgat :arghh:
Tror det får bli en svart klänning (hade tagit vit om det inte vore för risken att det kan börja regna, det gjorde det förra året...) och så ska jag skriva nått bra med vinylskrivaren :) Gäller bara att komma på vad det där "bra" är :rofl: Lite inne på "the world would be better if we had rainbows every day" eller nått åt det hållet :)
 
Kära Gud ge mig en karl som kommer till mig, är bra i sängen och går hem när allt är klart... eller nä! Jag ångrar mig!

Han får hellre städa, tvätta, putsa fönster, rasta hunden, lägga in löner, göra budget, träffa kunder och laga mat åt mig.

Fast mest av allt hade han gärna fått diskutera med fucking POSTNORD!
 
Fan, va ledsen jag känner mig nu.
Varit på cellprov idag och läkaren frågade om jag hade några barn och om ja använde preventivmedel.
Nä ja har inga barn, nej jag använder inte sådant det behövs inte. Blev påmind om att min ålder börjar springa ifrån mig och jag varken har kille eller barn.

Jag trodde att jag var rätt nöjd med mitt liv, men innerst inne saknas det tydligen något ändå... :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 172
Senast: Badger
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 694
Senast: Badger
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 530
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp