Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu skala potatis, förbereda gräddsåsen och flisa kycklingen,under tiden potatisen kokar kan jag lika gärna dra in tryckvirket eller i alla fall en del av det.
 
Färdig :banana:
Htv0xKS.jpg

Vad fint! Har du byggt det själv?

/en som på sin höjd målat/tapetserat om alt stängslat med stolp och tråd
 
Tog en paus och gick till pålle. Nu är benet helt bra. Skööönt!
Han får iaf vila tills vi varit hos tandis på måndag. Sen jäklar!

Tog en sväng med kämpehästen. Hon är så duktig och så fantastiskt rar. Hon har ju så mkt svårigheter. Men jäklar vad jag beundrar hennes mod ändå.
Ovanlig häst!
 
Ser ju jätteproffsigt ut!
Pojkvännen är ju byggnadsingenjör i grunden. Även om han jobbar med annat. Jag blir så impad när han bygger ngt.
Jag har ju inte hållit på med sånt själv alls.
Ditt såg också fint ut!
Be att han visar dig,eller försök själv o be honom hålla sig borta, det är jätte kul för det mesta,ibland får både bräder o skruvdragare vingar här,då får man ta rast en stund o börja om.
 
Be att han visar dig,eller försök själv o be honom hålla sig borta, det är jätte kul för det mesta,ibland får både bräder o skruvdragare vingar här,då får man ta rast en stund o börja om.

Jag har så mkt annat jag måste/vill göra.
Jag tror säkert jag skulle kunna lära mig. Jag är fostrad att reda mig själv inom diverse områden med fordon, båtrenoveringar, stallklubben etc.
Och har lärt mig en del när killen stolt vill visa alla finesser på byggena och jag måste titta och vara intresserad för att supporta hans intresse. :angel: ;)
Men köper vi gård så kommer jag nog få mer intresse att bygga.

Som det är nu går min tid till det som gagnar min framtid. Och det här hyreshuset är jag inte intresserad av att förbättra. :p
 
Jag är också byggingenjör, men jag kan inte bygga något ändå :angel:

Haha! Kanske visade ännu mer okunskap i det uttalandet. :D
Han är duktig på att bygga iaf. Jag trodde det var utbildningen. Men är ju förmodligen också intresse och övning rent praktiskt. Det har du nog rätt i.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 171
Senast: Badger
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 690
Senast: Badger
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 525
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 061
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp