Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vaddå de kan väl inte bara säga upp folk hursomhelst?
Tydligen kan man det utan att ens ta kontakt med facket vid omorganisation och diskuera min uppsägning med andra anställda flera månader innan jag fick reda på något .Det är tydligen OK i mitt företag
 
Morr.

Tyckte sängen såg lite skev ut ocfh tittade under.

Resårmaddrassen har glidit ner ur sängramen på ena sidan så den lutar åt vänster.

Så nu har jag varit ut i uthuset och hämtat virke och kofot. Jag måste försöka baxa upp madrassen (med nån form av hävstångsanordning med virket) och försöka palla under den innan jag kan gå och lägga mig. :rage: :rage: :rage:

Resårmadrassen är skittung. Hade jag orkat lyfta ur den hade det varit enklare. Men det kan jag alltså inte.....

Få se om jag slår på värmen i gästhuset och knatar över dit för att sova istället :mad: (det är 5 grader där)
 
Morr.

Tyckte sängen såg lite skev ut ocfh tittade under.

Resårmaddrassen har glidit ner ur sängramen på ena sidan så den lutar åt vänster.

Så nu har jag varit ut i uthuset och hämtat virke och kofot. Jag måste försöka baxa upp madrassen (med nån form av hävstångsanordning med virket) och försöka palla under den innan jag kan gå och lägga mig. :rage: :rage: :rage:

Resårmadrassen är skittung. Hade jag orkat lyfta ur den hade det varit enklare. Men det kan jag alltså inte.....

Få se om jag slår på värmen i gästhuset och knatar över dit för att sova istället :mad: (det är 5 grader där)

KAOZ. Du måste dricka rätt mkt stärkande drycker för att palla 5 grader just sayin...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 416
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 363
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 114
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 351
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp