Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inte så roligt att köpa kläder. När expediten säger att magen är större än axlarna och därför får jag ta att rocken sitter dåligt över axlarna. Det blev inget köp.
 
I dag har vi jag kort hemifran till California gransen. Vi startade lite senare an vi tankt sa vi kom inte over alla bergs passen i dag. Enligt prognosen ska det snoa i bergen ... 30 meter hogre upp an bergspasset :cautious: som ligger pa 1371.6 meter over havet. Kan vi lita pa att det inte kommer nagon sno i passet tro?:angel::p

Vadret i dag var "deplorable".:arghh: Det regnade och regnade och regnade och ...
Visa bifogad fil 10524
Tur vi kommer in i Californien i morgon bitti sa det atminstone inte regnar oavbrutet i flera dagar.

O sen när ni kommer till California så blåser det istället :rofl:
 
Har bokat vandrarhem i Ho Chi Minh! mest för att det såg ut som att de hade trevlig frukost.

Spenderat ett giftcard på 35 dollar från en art supply affär också. Beställde ett sett med 12 Derwent inktense pennor och ett sett med 12 Derwent pastell pennor. Har inte provat någotdera förut så tänkte att jag köper 12 av vardera istället för 24 av en så kan jag prova och kolla om jag tycker om dem.

Nu funderar jag på om det är ok att äta äggmackor till middag också eller är det bättre att jag släpar mig ut från lägenheten och äter ordentlig middag någonstans.
Dom är trevliga men jag håller mig nog till mina Derwent akvarellpennor tog ut ett fullt set med samtliga när jag hade butiken + alla grafitpennor. Tur det, nu hade jag aldrig haft råd att lösa ut dom :)
 
Jag gjorde en dundertabbe igår på jobbet. Lite orolig hur långt det ska dras :nailbiting:
Hoppas det går bra. I vårt yrke är det liksom liiite värre med dundertabbar :crazy:.
Har en kollega som nästan blev av med jobbet för han var följare på bevakad permission (Myran) o blev bjuden på mat o starköl på Godthem (Djurgården) naturligtvis fanns det en murvel från AB som kände igen Myran o tog några bilder ....
Det blev såklart ett jävla pådrag...:crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 513
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 348
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 094
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 280
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Hat
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp