Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Strax dags att göra oss iordning eftersom sambon kommer och hämtar upp oss. Ska bara packa halva hemmet först :meh: Nåja, det känns åtminstone som halva hemmet.

(@TeamLundVer jag känner mig inte helt bekväm med att skriva ut här i ett inlägg var vi bor även om man säkert kan lista ut det om man följer mina inlägg, men vill du gärna veta var så skicka pm ;))
 
Strax dags att göra oss iordning eftersom sambon kommer och hämtar upp oss. Ska bara packa halva hemmet först :meh: Nåja, det känns åtminstone som halva hemmet.

(@TeamLundVer jag känner mig inte helt bekväm med att skriva ut här i ett inlägg var vi bor även om man säkert kan lista ut det om man följer mina inlägg, men vill du gärna veta var så skicka pm ;))
Ingen fara . Jag blev så glad över fler skåningar bara :D
 
Dom är trevliga men jag håller mig nog till mina Derwent akvarellpennor tog ut ett fullt set med samtliga när jag hade butiken + alla grafitpennor. Tur det, nu hade jag aldrig haft råd att lösa ut dom :)

Jag har ett 48 set med vanliga färg pennor, hade 48 akvarell pennor i ett mindre dyrt märke men gav bort dem till en vän och köpte en sån där liten låda med en pensel eftersom det tar mindre plats (och jag tycker om dem mer än pennorna). Ska bli trevligt att prova en ny sort dock :)
 
Sitter i soffan med sovande avkomma fastiglad på ena bröstet. Skulle vilja lägga ner honom och hämta mitt te och lägga mer ved i brasan.

Men då vaknar han :arghh:
 
Har fått dåliga nyheter, känner mig mer ensam än vad jag har gjort på mycket länge.
Jag har inget som känns roligt nu.
 
Hoppas det går bra. I vårt yrke är det liksom liiite värre med dundertabbar :crazy:.
Har en kollega som nästan blev av med jobbet för han var följare på bevakad permission (Myran) o blev bjuden på mat o starköl på Godthem (Djurgården) naturligtvis fanns det en murvel från AB som kände igen Myran o tog några bilder ....
Det blev såklart ett jävla pådrag...:crazy:

Det jag gjort är betydligt mindre än så men det hjälper inte min karriär särskilt mycket för det :crazy:
 
Världens märkligaste konversation på Facebook.

En vän undrade idag om det var något fel på honom för att han inte kan skilja på känslan av att vara lycklig och att äta en avokado. Men det var flera av oss som sa att det är ju in princip samma sak så kör på :up:

Nu kommer det in någon annan i diskussionen som först tycker att typ alla hipsters förstör jorden med sitt avokado ätande (jag har aldrig kallats hipster förut, bör jag vara stolt eller upprörs? Vännens avokador kommer från hans egen farm :laugh:). Sen erkänner att han äter massor av avokador :confused: Men att han inte tycker att man ska vara glad när man äter dem, utan ledsen och miserabel och bör äta dem i tystnad och typ tänka på döden av respekt för Mexikaner :cautious:

Jag "Det känns som att det är lite korkat att äta mat som man på vilje försöker bli deprimerad av, du kanske borde byta till något annat? Är Mexikaner ledsna när de äter mat? Jag ska fråga mina vänner, de brukar dock vara rätt glada, mest när de äter mat. Känns som att det här är en sån där grej där man försöker lätta sitt eget samvete men grejen man gör hjälper inte the cause man har valt ut överhuvudtaget".

Vi får se vad som händer i nästa steg av diskussionen :angel:
 
Har legat som en rödspätta i sängen hela dagen med influensa. Fryser som satan!
Känner mig lika rörlig som en 105-åring. Ska snart bylsa på mig och gå ner till stallet för insläpp etc.
Sååå glad att jag har en av killens stall-dunjackor här. Då kan jag ha min egen under den. Utmärkt!
 
Kaffe. Jag har en stor mugg kaffe, hundarna sover sott (den ena drommer aldeles forskrackligt just nu:D) det ar varmt och skont inne i husvagnen medan generatorn gar sa vi laddar datorer och annat for dagen. Ute ar det brecis straxt over frysgrader ... men over siskayou passet ligger det pa -2 eller -3 C just nu. Det ar ratt mycket trafik sa det lar inte vara halt i alla fall ... men jag ska ut med hundar och vill att det blir ljust sa de kan springa losa pa ett stort falt har pa rastplatsen innan vi aker vidare. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 237
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 359
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 108
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 332
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp