Vad har dom för färger?

S

Speedii

Behöver hjälp med vad dom har för färger!
Finns det några färg experter här?
:)

Baby_boom_Har_kommer_lite_fler_bilder_pa_alsklingarna_Pa_dessa_kort_ar_dom_ungefar_en_vecka_gamla.jpg



1:
SPEEDII_s_FUSCHIA_Viltbla_men_kan_ev_vara_Otterbla_Det_kommer_bli_spannande_och_se_vad_hon.jpg



2:
fs_492835829_83532_1310173826.jpg


Baby_boom_Har_kommer_lite_fler_bilder_pa_alsklingarna_Pa_dessa_kort_ar_dom_ungefar_en_vecka_gamla.jpg



3:
SPEEDII_s_SHII_TAKE_Viltbla_men_kan_ev_vara_Otterbla_Det_kommer_bli_spannande_och_se_vad_hon.jpg



4:
fs_492835832_27424_1310173832.jpg


Baby_boom_Har_kommer_lite_fler_bilder_pa_alsklingarna_Pa_dessa_kort_ar_dom_ungefar_en_vecka_gamla.jpg


Tusen tack på förhand :bow:
 
Sv: Vad har dom för färger?

Det är en solklar gul/svart japantecknad.
Den andra ser på första bilden som en blek svart, men på de andra bilderna ser den solklar gul/blå ut, så det lär den ju vara då.
De andra är blå och ena ser viltblå ut och troligen den andra med.
Båda är vita i öronen, så dessa är inte enfärgade blå.
Alternativet är otter blå, men det lär märkas när de blir äldre om det är viltblå eller otter blå.

Alltså:
1. Viltblå eller otter blå.
2. Gul/blå japantecknad
3. Mest troligt viltblå, annars otter blå.
4. Gul/svart japantecknad.
 
Sv: Vad har dom för färger?

Tusen tack för hjälpen. :)
Känner mig usel när det kommer till färgbestämmelser.
Men blev endå glad över att min gissning i huvudet var lik din.
På något sätt kommer man väl lära sig detta tillslut :P

Dom är ju nästan 3 veckor nu så lägger upp bilder på de som du var lite osäker på. Men jag tror själv att dom är viltblå.

1:
SPEEDII_s_Fuschia.jpg


fs_493046553_98892_1310504153.jpg


3:
fs_493046562_11839_1310504157.jpg


fs_493046566_40014_1310504160.jpg
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 669
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
374
Senast: Badger
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 112
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
339
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp