Vad hästen och ridningen bedtyder

Billy

Trådstartare
Jag har inte kunnat rida på tre veckor p g a skada på mig. Idag har jag ridit 10 minuter och det kändes nästan ok!

Ibland undrar man vad håller på med. Massor av pengar, massor av jobb i alla väder men nu vet jag vad det betyder för mig - allt! (Ja, givetvis är familjen nummer ett!)
 
Mitt liv fungerar inte utan min häst och helst ridning samt mina hundar, ja sambon kommer ganska högt på listan han med.
Tur sambon håller med mig :D
 
Häst och hund är min livsstil och faktiskt familjemedlemmar. Skulle inte ha något att göra utan djuren. De är också mina intressen och ger mig motion :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 467
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag började rida någongång runt 2018 och red fram tills maj 2021. Var otroligt aktiv i stallet och gick flera hästkurser...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: warg
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 993
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp