Vad heter era katter???

Sv: Vad heter era katter???

Vår grabb heter Orion. Döpt efter sin namne i Men in black. Nu råkar den katten vara röd och vår helt svart, men han är svart som natten och därför passar det med ett namn efter ett stjärntecken :).
 
Sv: Vad heter era katter???

IDP Ch Ramsekattens Cleopatra,.. Kallad Cleo
S*Löddeskogens Cressida.. Kallad Cressan
S*Tigerhusets Ninja Noice Maker.. Kallad Ninja..
Tre härliga Maine cooner :heart
 
Sv: Vad heter era katter???

*KL*

Mina katter heter Sigge, hette så när jag fick honom (omplaceringskatt) och Doris, mest för att hon såg ut som en Doris.
 
Sv: Vad heter era katter???

kl
Det här lilla odjuret flyttade in igår. Han får nog heta Sixten. :)
428189_10150615267151985_723096984_9404832_1609493194_n.jpg
 
Sv: Vad heter era katter???

Mina katter heter, Zazcha, Zandy, Zparco, Zprite och Pepzi.
Mina föräldrars katter heter S-type efter pappas favorit bil x) dezzy och sillen =P
 
Sv: Vad heter era katter???

Mina heter Otto och Diesel, båda hankatter. Diesel dök bara upp när vi fick hem honom för att han är svart. (min sambo är bilintresserad). Otto fick namnet efter att jag började kalla honom det innan jag kom på ett bra (Läs; fjantigt) kattnamn. Jag ville ju att han skulle heta något roligt, som herbert eller bertil eller något annat lustigt namn :) Men otto är också ganska knasigt tycker jag! :D
 
Sv: Vad heter era katter???

KL
Min svarta fick tillslut heta LillKotte och den grå fick heta Myran ^^

Andra namn jag hade på tungan var Crowley och Vixen.
Eller Skrtl (uttalas Skertel) och Miss Vixen.
Ett slag fnderade jag på 'mellangamla' namn som typ Gösta och Gudrun eller Rolf o Kerstin eller så.
Sen skulle de försäkras och var ju tvungen komma på nåt lite halvsnabbt så det fick bli som det blev ;)
 
Sv: Vad heter era katter???

Doris heter våran sötnos.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad heter era katter???

kl

Mina katter föddes samma dag som Vickan & Danne gifte sig, så alla i kullen fick kungliga namn. Här är Kung Karl Gustav och Prinsessan Viktoria.
166877_10150374122515580_640770579_16679994_6490356_n.jpg

Kallas oftast för Gussi & Vicky.
 
Sv: Vad heter era katter???

Har två hon katter (systrar) som heter Buffy och Cordelia, namnen tagna ut favvo serien "Buffy the vampire slayer. :)

215265_1734495449974_1466199969_31636311_1946029_n.jpg


317426_2054161361422_1466199969_31985486_2022318284_n.jpg
 
Sv: Vad heter era katter???

Våran ragdoll flicka på snart 3 år, heter Melissa på stamtavlan, men Cocos hemma :)
Tyckte det var gulligt till henne o samtidigt roligt.

Vår bondkatt(25% norsk skogskatt som INTE syns öht) på 1½ år heter Lakritz.
Spann vidare på Cocos, då denna killen är kolsvart, så var Lakritz självklart :)
 
Sv: Vad heter era katter???

kl

Mina små killar heter Svante och Theo:) 11 resp. 8 mån gamla. Mina små ögonstenar!:D:love:
 
Senast ändrad:
Sv: Vad heter era katter???

Mina pojkar heter Hubbe och Bubbe:) Helsyskon och 1 ½år gammla:)
 
Ja vad heter era katter??? Katt namn är jätte kul tycker jag.... Mina katter är döpta efter låtar och TV program...

Min 1½ årige han katt heter Buffy han är döpt efter Dan Bäckmans fotograf...:D
Min ½ årige andra hane heter Puff the Magic Dragon... (kallas Puff)
Och min ½ åriga katt tjej heter Lucy in the Sky

Alexander III :love:
 
Förövrigt 3 år gammal, född 2:e Feb 2014. Eller ja, 2:e är påhittat efter samma dag som jag hämtade honom 2016 :love:

Men 2014 stämmer helt i alla fall :)
 
Namnen På katter jag haft .Dom två första hette Sotis en helt svart katt och Inga .Såg ut som en skogskatt men var bondkatt dom var syskon och dom fick barn och jag sparade en av sotis ungar en hane som jag kallade lillen .Sotis var liten men hennes avkomma blev en riktig bjässe men han trodde han var odödlig och satt sig mitt i vägen i påsktrafiken Inga blev överkörd då hon blev skrämd från gården av ett lodjur och sotis av ålder så skaffade jag en till bondkatt som hette Google Han var gulaktig i pälsen och supersöt och snäll men han blev åxo överkörd efter någon månad men fick tag i hans bror som jag har nu som heter Piff och han är innekatt då jag inte vill ha fler katter trafikdödade
 
Min som jag har nu heter Sara.
Katter innan har haft namnen Måns, Mimmi och Snuffsan som även gick under namnet sumomiss.
 
Sen tråden vaknat till liv igen har hemmet berikats med tre nya katter

SE*Vesselkattens RumpNisse aka Räven
NO*Villkattens Ynglebell aka Pinglan
DE*Vidama's Shakyra aka Kyra

Två av de forna katterna har gått bort, Nippis och Siri
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 275
Senast: Milosari
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
820
Senast: MayGrace
·
Äldre Ja nu är vi redan här, vid den sista deltävlingen i Melodifestivalen 2014! På lördag smäller det och det är följande artister som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 139
Senast: Saybia
·
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 146
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp