Vad heter era katter???

Om Spezzi får ungar nästa år och fantasin tryter då jag ska ge dom namn så ska jag kolla i den här tråden! Här finns ju massvis med fina, roliga och tokiga namn.
 
Min heter Kapsy. Först trodde vi han var en hona och då döpte jag honom till Nala, sedan fick vi veta hos veterinären när vi kastrerade och vaccinerade att det var en hane... Så då var det bara att tänka om.
Kapsy kommer från att jag hörde fel när mamma sa "kan inte du", av någon anledning fastnade det i min 10årings hjärna och jag bestämde direkt att Nala ju var en Kapsy. :idea:

Kapsy verkar betyda Ficka på tjeckiska, vilket är jätteknasigt :p
 
Min heter Frans men vi har alltid kallat honom för Kissen så det är Kissen han lyssnar till och när vi pratar om honom. Det har blivit hans namn :D
 
Just nu har jag en perser som heter Yolanda.
Sedan har det funnits Leo, Skorpan, Smulan, Roxy, Zigge och Cessan
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 301
Senast: Milosari
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
820
Senast: MayGrace
·
Äldre Ja nu är vi redan här, vid den sista deltävlingen i Melodifestivalen 2014! På lördag smäller det och det är följande artister som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 139
Senast: Saybia
·
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 148
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp