Vad kan detta vara?

Klickade runt på sidan (inte bra) och hittade den här. Hmm. Snygg och diskret. Förra gången var Nikita mindre förtjust i sin fontän men det var en budgetvariant som lät ganska mycket. Funderar på om jag vågar riskera att hon dissar den här också. Den är ju inte direkt gratis heller. Men gillar att den är i keramik och relativt liten (1.5 l).

158865_54103-1000x1000.jpg
 
Hittade en sida som säljer (och ffa har den i lager). Tänker beställa några möss och sedan kanske ett skinn. Men känner mig plötsligt lite tveksam eftersom det står i beskrivningen att

Uh, jag vill inte att Nikita ska äta upp sina kaninleksaker! :nailbiting:

Sedan är jag väldigt sugen på det här http://www.kattalogen.se/naturleksak-till-katt-mixpack men den finns tyvärr inte i lager, och hmm, tvättbjörnssvans och Coyote svanstipp (?!?) låter lite exotiskt. :crazy: Jag tycker inte att Nikita ska äta tvättbjörnssvans. :cautious:
När min katt tar ekorrar (själv, ute) så lämnar hon svansen oäten. (annars hade jag inte vetat att hon gjort det). Och hon äter ganska mycket olika saker. Så att den kan ätas utan att vara en hälsofara behöver inte vara samma sak som att det är troligt att katten gör det. Tror de menar mer att om de går sönder och något far ner under leken så behöver man inte bli orolig.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 297
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
954
Senast: Celinehenn
·
Övr. Katt Jag har två katter och jag misstänker att det är just min ena katt som tycker det är en kanonbra idé att ta in levande skogsmöss att...
Svar
0
· Visningar
598
Senast: Daimstruten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp