Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hund :devil::devil::devil: Någon som vill ha en billig men välartade hund?
Damen har grävt ner sitt grisöra i min pallkrage med morötter o salladskål,salladskålen är det bara att vinka bye bye till men några av morötterna klarar sig nog. :turd: hund! :mad::rage:
 
Är trött på att må dåligt
biteme_bigarmhug.gif
 
Jag sitter och vaknar med en kopp kaffe. I dag ska jag ivag och trana hund med ett par kompisar. Det ar lite si och sa med traningen av mina just nu da mina reumatiska hander och fotter inte riktigt vill samarbeta langre sa det ska bli bra att jobba med kompisarna som hjalper till dar jag inte kan langre.

I dag ska det bli en varm dag har ocksa. Vi raknar med 33-35*C sa det blir inga oppna fornster och dorrar i dag och da jag kopte ett par rockfish fileer i gar kvall funderar jag pa att overge grillen och laga mat pa spisen for forsta gangen sedan borjan pa Juni. :p
 
Sitter inne och flämtar. har ont överallt. Det är varmt :arghh: Jag klarar inte värme. Plus att kortisonet gör att jag skakar.

Jag lyckades få nån sorts insektsbett på kinden igår och det gör inte livet roligare. jag ser ut som en serietidningsbild av nån med tandvärk. Kinden är dubbelt så stor som normalt och bettet vätskar.

Plus att jag av värmen fyller ytterligare vätska i kroppen. Fingrarna ser ut som prinskorvar. Sitter och lymfandas med jämna mellanrum och det hjälper litegrann.

Avkomman berättade för en stund sedan att en av hens kompisar dött i en olycka inatt.

Inte mycket som känns bra just nu. :cry:

Hade tänkt måla fönster men vem katten kan stå ute i det här vädret :arghh: :arghh: :arghh:

((Kram)) @tanten Ta det lite lungt och las en bok eller ta en tupplur nar du inte mar bra.:heart

Undrar hur svårt det är att bygga en säng... :cautious:

Inte svart alls ... men betydligt dyrare an IKEA om man koper virket.:cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 161
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 721
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Min häst går ute på lösdrift dygnet runt och jag tycker att hon trivs och verkar avslappnad där. När jag tar in henne och ryktar...
Svar
3
· Visningar
774
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp skäller på män
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp