Vill du ha en banner på Bukefalos?

Lek & tjatter Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Inlagd i 'Allmänt' startad av athena_arabians, 4 Dec 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. athena_arabians
    1 Maj 2011
    Universumkastare
    34 361

athena_arabians

Jag är så glad och lättad över att allt gick bra med Missia! :banana: Ikväll blir det fjäsk, jag tänkte tina lite räkor åt henne :D

Fluffet ligger nu och torkar sig efter snabbduschen på mitt duntäcke... men för en gångs skull unnar jag henne det :love:

MJLee, Jossan_92, nejlica och 26 andra gillar detta.
  2. Soffan74
    5 Aug 2003
    Planetspringare
    5 825

Soffan74

Har städat kattlådorna och fyllt på dem

3. bumpo
    1 Jun 2006
    Universumkastare
    17 822

bumpo

Jag vill byta ut mitt fortplantningssystem. :cry: Tänker bespara er detaljer men jag hatar min kropp atm.

4. Amha
    9 Okt 2007
    Galaxhoppare
    12 048

Amha

Jag missade ett tåg jag väntade på som var kraftigt försenat. Varför? För att jag (när jag stod på tåget) skenade iväg och hämtade en jäkla matkasse jag hade glömt vid informationen! Varför är jag så jävla virrig? :arghh::arghh:

5. GoLightly
    5 Dec 2012
    Måndansare
    1 974

GoLightly

Träning idag på lunchen tillsammans med chefen och gud vilket dåligt flås jag har. Men det kändes gött att springa i nedförsbackarna, skönt när någon del av springandet går bra :D

6. kolblakkur
    20 Jun 2007
    Universumkastare
    11 140

kolblakkur

Va?! redan dags för ny tråd?! Märks att jag har tankarna på annat håll, jag tittar inte in lika ofta och orkar inte läsa ikapp :down:

åke gillar detta.
  7. Klara
    1 Jan 2014
    Galaxhoppare
    6 062

Klara

Landat i stallet. Klockan 18 ska jag rida lektion. Det fram emot det, men får se hur det funkar. Dels har jag knappt hunnit träna ngt sedan sist och dels är jag grymt seg i kroppen och har troligen dragit på mig en inflammtion i armbågen. Men, men, vi får ta det för vad det är.

8. MM
    8 Mar 2010
    Universumkastare
    16 209

MM

Matkoma efter sena lunchen... Var å köpte mer julpynt tidigare idag. Får försöka göra det lite julmysigt här. I år firar vi väl med lite bättre anda. Förra året låg alla utom jag däckade av vattenkoppor, dom ser sjukt roliga ut på alla kort :D
    Maken jobbar kväll så han har åkt till jobbet. Passar på att slappa lite innan mini vaknar från sin lur, vilket lär bli vilken sekund som helst nu.

athena_arabians och MJLee gillar detta.
  9. Linda8142
    5 Jan 2008
    Galaxhoppare
    19 630

Linda8142

Har ätit både frukost och lunch idag :up: Försöker ladda energi för att ta en dusch men det går inget vidare. :down: Kanske ska ut och ta lite luft.

10. Inglorion
    2 Nov 2006
    Planetspringare
    4 333

Inglorion

Först läste jag det som att hon tog en dusch på duntäcket :rofl: Såg framför mig hur du spolade ner henne där :rofl: Undrade varför hon var tvungen att vara på täcket för en dusch :rofl: (väldigt trött, så det är lite segt).

MJLee, tanten, hastflicka och 2 andra gillar detta.
  11. athena_arabians
    1 Maj 2011
    Universumkastare
    34 361

athena_arabians

:rofl: :rofl: :rofl:

12. supersonic
    1 Jun 2010
    Galaxhoppare
    5 220

supersonic

Åh så härligt att höra @athena_arabians! :love:

Skit. Lilleman har feber igen :down: en feberfri dag de senaste 6 dagarna. Hostar och är riktigt slemmig, lite orolig för RS faktiskt :crazy:

athena_arabians gillar detta.
  13. tornblomma
    8 Sept 2008
    Universumkastare
    13 200

tornblomma

Tjohoo grattis till dig och Missia! :heart :banana:

athena_arabians gillar detta.
  14. Trott
    6 Jan 2013
    Galaxhoppare
    9 787

Trott

Jobbat, vart en vända på gymmet och tränat (@Linta hur går det med din träning förresten :p ), hemma nu och har packat ett paket. Ska gå iväg till affären och posta två paket och hämta ut två :) Är riktigt kyligt ute, trots "bara -3 grader, så blir till att dra på sig termobyxorna över leggingsen.

15. athena_arabians
    1 Maj 2011
    Universumkastare
    34 361

athena_arabians

Det låter ju inget vidare, kanske dags för vårdcentralen? :(

hastflicka gillar detta.
  16. Linta
    21 Apr 2007
    Planetspringare
    2 939

Linta

Sporadiskt bra :rofl: ska gymma ikväll! Om jag överlever Satans boning med mitt ex och två nykära vänner :cautious:

MM, Scata, dobbis och 2 andra gillar detta.
  17. athena_arabians
    1 Maj 2011
    Universumkastare
    34 361

athena_arabians

Kisse är busig och har rivit ner en väska från en stol och "dödat" den samt jagat prasselvippan :p Fast jag börjar undra om hon är lite hög fortfarande, hon pratar väldigt mycket :D mer än vanligt då :laugh:

Senast ändrad: 4 Dec 2017
    Asko, MM, MJLee och 10 andra gillar detta.
  18. Trott
    6 Jan 2013
    Galaxhoppare
    9 787

Trott

Som för mig, sporadiskt bra :p September gick jag regelbundet, sen blev det 2 månader "återhämtning" :angel: Sen mjukstart med återbesök för 2 veckor sen å sen idag då :rofl:

Linta gillar detta.
  19. athena_arabians
    1 Maj 2011
    Universumkastare
    34 361

athena_arabians

Ser vi inte till dig ringer vi ut fjällräddningen :nailbiting: Jag överlevde ett besök på Satans boning idag men det var direkt när de öppnade så det var nästan tomt :up:

skerper och Linta gillar detta.
  20. athena_arabians
    1 Maj 2011
    Universumkastare
    34 361

athena_arabians

Just ja, jag blev misshandlad idag igen... enligt min naprapat har jag en inflammerad slemsäck i höften (igen... den var det i slutet på sommaren också). Gör skitont och egenbehandlingen för att bli av med den är inte direkt behaglig heller :meh:

skerper gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
Rekommenderas av Google: