Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill byta ut mitt fortplantningssystem. :cry: Tänker bespara er detaljer men jag hatar min kropp atm.
 
Jag missade ett tåg jag väntade på som var kraftigt försenat. Varför? För att jag (när jag stod på tåget) skenade iväg och hämtade en jäkla matkasse jag hade glömt vid informationen! Varför är jag så jävla virrig? :arghh::arghh:
 
Träning idag på lunchen tillsammans med chefen och gud vilket dåligt flås jag har. Men det kändes gött att springa i nedförsbackarna, skönt när någon del av springandet går bra :D
 
Va?! redan dags för ny tråd?! Märks att jag har tankarna på annat håll, jag tittar inte in lika ofta och orkar inte läsa ikapp :down:
 
Landat i stallet. Klockan 18 ska jag rida lektion. Det fram emot det, men får se hur det funkar. Dels har jag knappt hunnit träna ngt sedan sist och dels är jag grymt seg i kroppen och har troligen dragit på mig en inflammtion i armbågen. Men, men, vi får ta det för vad det är.
 
Matkoma efter sena lunchen... Var å köpte mer julpynt tidigare idag. Får försöka göra det lite julmysigt här. I år firar vi väl med lite bättre anda. Förra året låg alla utom jag däckade av vattenkoppor, dom ser sjukt roliga ut på alla kort :D
Maken jobbar kväll så han har åkt till jobbet. Passar på att slappa lite innan mini vaknar från sin lur, vilket lär bli vilken sekund som helst nu.
 
Har ätit både frukost och lunch idag :up: Försöker ladda energi för att ta en dusch men det går inget vidare. :down: Kanske ska ut och ta lite luft.
 
Jag är så glad och lättad över att allt gick bra med Missia! :banana: Ikväll blir det fjäsk, jag tänkte tina lite räkor åt henne :D

Fluffet ligger nu och torkar sig efter snabbduschen på mitt duntäcke... men för en gångs skull unnar jag henne det :love:

Först läste jag det som att hon tog en dusch på duntäcket :rofl: Såg framför mig hur du spolade ner henne där :rofl: Undrade varför hon var tvungen att vara på täcket för en dusch :rofl: (väldigt trött, så det är lite segt).
 
Jobbat, vart en vända på gymmet och tränat (@Linta hur går det med din träning förresten :p ), hemma nu och har packat ett paket. Ska gå iväg till affären och posta två paket och hämta ut två :) Är riktigt kyligt ute, trots "bara -3 grader, så blir till att dra på sig termobyxorna över leggingsen.
 
Jobbat, vart en vända på gymmet och tränat (@Linta hur går det med din träning förresten :p ), hemma nu och har packat ett paket. Ska gå iväg till affären och posta två paket och hämta ut två :) Är riktigt kyligt ute, trots "bara -3 grader, så blir till att dra på sig termobyxorna över leggingsen.
Sporadiskt bra :rofl: ska gymma ikväll! Om jag överlever Satans boning med mitt ex och två nykära vänner :cautious:
 
Kisse är busig och har rivit ner en väska från en stol och "dödat" den samt jagat prasselvippan :p Fast jag börjar undra om hon är lite hög fortfarande, hon pratar väldigt mycket :D mer än vanligt då :laugh:
 
Senast ändrad:
Sporadiskt bra :rofl: ska gymma ikväll! Om jag överlever Satans boning med mitt ex och två nykära vänner :cautious:
Som för mig, sporadiskt bra :p September gick jag regelbundet, sen blev det 2 månader "återhämtning" :angel: Sen mjukstart med återbesök för 2 veckor sen å sen idag då :rofl:
 
Just ja, jag blev misshandlad idag igen... enligt min naprapat har jag en inflammerad slemsäck i höften (igen... den var det i slutet på sommaren också). Gör skitont och egenbehandlingen för att bli av med den är inte direkt behaglig heller :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 792
Senast: Badger
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 893
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 227
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp