Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svär som en borstbindare över att jag inte kommer in på min jobbdator... eller tja datorn fungerarfinfint men tydligen har de gjort någon uppdatein nu på eftermiddagen på HL och den följer inte med på min inloggning. Såååååååå j*vla frustrerande
 
Leveransen kommit, sakerna inpackade så det är ju kalasbra.
Men.... detta ständiga men..
Porttfn har hängt sig så nu står porttfn hos mig och ringer
(tack och lov inte högt men lagom irriterande)
Pälsfröken verkar tycka det är lagom skoj, hon är orolig stackarn.
Jag var ner till porten och jag kan inte göra något alls åt det, testade ringa min lägenhet, använda portkoden och trycka återställning men inte något fungerade den fortsätter bara vara hysterisk med full volym där nere.
 
The cat is out of the bag...

Min lastbil ska tydligen bytas in, visste inget förräns idag.
24879306_1855153854515452_1012669557_o.jpg
 
Du behöver ta ditt mående på allvar. Jag lovar dig att du vill inte totalkrascha. En jag känner kraschade så brutalt att hon har två månaders minneslucka. En annan tappade tidsuppfattningen, glömde bort att hon gift sig, trodde dottern var hennes syster o.s.v. Du vill inte hamna i någon liknande situation.
Har nästan varit där.
Tiden bakom mig är bara ett blurr
Om nån frågar mig om åren som gått kan jag inte ens hålla en tidslinje
Delar av min utbildning är nånstans i min bomullshjärna.
För att inte tala om allt annat som hänt under åren
Jag kommer verkligen inte ihåg saker.
Skitjobbigt är det
 
Men varför kan ni inte ha ett förhållande?

För att han bor med sitt ex och tar hand om henne efter att hon först fått cancer och sen gått in i väggen. Jag pallade inte och bröt i slutet av sommaren. Trodde känslorna skulle mattas av men mötte honom på julbordet i fredags och det har fan bara blivit värre.
 
Har nästan varit där.
Tiden bakom mig är bara ett blurr
Om nån frågar mig om åren som gått kan jag inte ens hålla en tidslinje
Jag har inte heller full koll på vad jag gjort under alla år.

Med tappad tidsuppfattning menar jag att man inte vet skillnaden mellan 2 minuter och 2 timmar.

Du ligger i riskzonen och har ju redan en massa symptom som du bara skiter i. Ska du komma ur det måste du använda en annan taktik än den som ledde dig dit.
 
För att han bor med sitt ex och tar hand om henne efter att hon först fått cancer och sen gått in i väggen. Jag pallade inte och bröt i slutet av sommaren. Trodde känslorna skulle mattas av men mötte honom på julbordet i fredags och det har fan bara blivit värre.

Okej.
Jag hade missat det, men läste om julbordet.
 
Okej.... Jag har precis packat för EN natt iväg (i princip exakt 24 timmar) i en RESVÄSKA....:D Alltså, det ÄR väldigt svårt att hitta rätt storlek på väska. Ryggsäcken jag plockade fram först var för liten. Måste få ner ett par finskor á la jodphurs-modell och när jag stoppade i dem så var ryggsäcken i princip full. Sedan ska man ju få plats med en necessär också. Och badkläder till spa (supergammal baddräkt - hoppas att det är mörkt i lokalen...:crazy:). Det känns FÅNIGT med resväska (även om den är liten) för bara en natt, men vad gör man??
 
Okej.... Jag har precis packat för EN natt iväg (i princip exakt 24 timmar) i en RESVÄSKA....:D Alltså, det ÄR väldigt svårt att hitta rätt storlek på väska. Ryggsäcken jag plockade fram först var för liten. Måste få ner ett par finskor á la jodphurs-modell och när jag stoppade i dem så var ryggsäcken i princip full. Sedan ska man ju få plats med en necessär också. Och badkläder till spa (supergammal baddräkt - hoppas att det är mörkt i lokalen...:crazy:). Det känns FÅNIGT med resväska (även om den är liten) för bara en natt, men vad gör man??
Det är många som använder resväska för en natt!
 
Jag har inte heller full koll på vad jag gjort under alla år.

Med tappad tidsuppfattning menar jag att man inte vet skillnaden mellan 2 minuter och 2 timmar.

Du ligger i riskzonen och har ju redan en massa symptom som du bara skiter i. Ska du komma ur det måste du använda en annan taktik än den som ledde dig dit.
Sömnproblemen har jag haft sen tonåring
Ytterst få perioder jag har sovit bra i mitt liv oavsett om jag jobbat 15 timmar om dagen i stall eller annat.
Men de hjälper liksom inte till.
Tror många av mina problem hade varit mindre med bra sömn.
Men alla tabletter som har funkat har gett mig myrkrypningar och då kan man inte sova haha
Får se om det kan bli nåt nytt imorgon.
Som alltid om jag får prova ny medicin vill jag vara hemma ett par dagar för att man vet aldrig hur man reagerar.
Har en plan som jag ska börja med och förhoppningvis ska det leda till mycket bättre av allt.
Men jag skulle verkligen inte säga nej till terapi.
Men inte ens det får jag
 
Okej.... Jag har precis packat för EN natt iväg (i princip exakt 24 timmar) i en RESVÄSKA....:D Alltså, det ÄR väldigt svårt att hitta rätt storlek på väska. Ryggsäcken jag plockade fram först var för liten. Måste få ner ett par finskor á la jodphurs-modell och när jag stoppade i dem så var ryggsäcken i princip full. Sedan ska man ju få plats med en necessär också. Och badkläder till spa (supergammal baddräkt - hoppas att det är mörkt i lokalen...:crazy:). Det känns FÅNIGT med resväska (även om den är liten) för bara en natt, men vad gör man??

Fånigt med resväska? nej inte alls, jag har inte heller väskor som passar för alla olika antal nätter man kan tänkas vara borta.
Hoppas du får trevligt :)
 
Fånigt med resväska? nej inte alls, jag har inte heller väskor som passar för alla olika antal nätter man kan tänkas vara borta.
Hoppas du får trevligt :)
Tack :) ! Problemet är väl att just nu känns det som om sakerna i väskan..."skramlar runt" lite.. :D Men, som sagt, känns det som om jag behöver något mer så kan jag ju alltid plocka med mig min kudde.....
 
Ska strax se på solsidan och käka kvällsmat :d
Bara se ifall barnen lagt sig först, det är ovanligt tyst i deras rum :cautious: :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 367
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 917
Senast: Badger
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 433
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp