Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde 3 för att avsluta abonnemanget, det slutade med att jag är kvar, har obegränsad surf för 499 kr (som konkurrenten tele erbjuder) och 12 mån bindningstid. Hoppas nu jag får tillräckligt med mottagning, annars får jag försöka prångla mig ur det.
 
Borde skriva, surfar istället runt på hotellsidor och funderar på om vi inte ska slå ihop dotterns kommande tävling med en minisemester :angel: Funderar på om inte jag borde åka bort någonstans men tittar i almanackan och inser att det är nog svårt att få till, hittade en relativt ledig helg tills jag kom på att det är den helgen maken åker till Tyskland med en kompis. :banghead:
 
Var på min första lektion idag. Nog för att det är flex och lektionerna är frivilliga. men jag var själv där O_o
Bra med full fokus på mig, mindre bra för sociala fobin att behöva vara den som besvarar varenda fråga läraren ställer :crazy: :laugh:
Jag är ju inte så himla pratsam heller så läraren kan ju tro att jag inte är så intresserad när jag inte är så talför..
Fick en lista med romaner vi ska läsa, till min besvikelse så skulle jag bara välja 1 av dom 6 olika. Jag som tänkte jaha, vad kul med så många böcker men nähä :p
Får nog ändå berätta om min AS för den kommer ge mig minus när vi har muntligt förhör känner jag..

Ska ta det lugnt en stund nu innan mini ska hämtas på förskolan. Hon tycker det är bra att kliva upp vid 04.00, det gör inte jag :arghh:
 
Min solkatt:
28763812_1933852066928027_1849360514761621504_n.jpg

:love:
 
Var på min första lektion idag. Nog för att det är flex och lektionerna är frivilliga. men jag var själv där O_o
Bra med full fokus på mig, mindre bra för sociala fobin att behöva vara den som besvarar varenda fråga läraren ställer :crazy: :laugh:
Jag är ju inte så himla pratsam heller så läraren kan ju tro att jag inte är så intresserad när jag inte är så talför..
Fick en lista med romaner vi ska läsa, till min besvikelse så skulle jag bara välja 1 av dom 6 olika. Jag som tänkte jaha, vad kul med så många böcker men nähä :p
Får nog ändå berätta om min AS för den kommer ge mig minus när vi har muntligt förhör känner jag..

Ska ta det lugnt en stund nu innan mini ska hämtas på förskolan. Hon tycker det är bra att kliva upp vid 04.00, det gör inte jag :arghh:
Kollar bredden på kaminen så fort jag kommer hem.
 
  • Gilla
Reactions: MM
Tvättmaskinen är igång och jag lär hinna hänga upp den innan jag ska gå till skolan. Har dessutom bäddat om, plockat ur diskmaskinen, skrivit matsedel och handlalista samt plockat fram civila kläder :p

Nu ska jag äta lite och sen klä på mig de civila kläderna.
 
:banana: Haha hittade en spellista som hette träna till 90 -talet :rofl: Gladmusik måste jag säga, men jag får inte så mycket gjort :angel:
 
Jag förstår inte vad alla pratar om deklaration?
Jag har inte fått min ens, får alltid på papper men det har inte dykt upp något. Har jag missat att något är ändrat eller borde jag kontakta SKV och kolla om den är ute med Postmord och snurrar på okänt håll?

/hallonsaft som kanske inte ens saknar den:o för det blir väl att betala som vanligt.
 
Jag förstår inte vad alla pratar om deklaration?
Jag har inte fått min ens, får alltid på papper men det har inte dykt upp något. Har jag missat att något är ändrat eller borde jag kontakta SKV och kolla om den är ute med Postmord och snurrar på okänt håll?

/hallonsaft som kanske inte ens saknar den:o för det blir väl att betala som vanligt.
Inte jag heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Så. -30 ute. Mitt vatten i köket klarar runt -20, alltså så kommer det frysa i natt. Det är bara vattnet i köket som fryser då det...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 014
Senast: FrDrake
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
646
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 893
Senast: Hazel
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
645
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp