Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt i natten, jag ligger i sängen med båda hundarna på mig, funderar på livet och har plötsligt insett att jag vet vad jag vill bli "när jag blir stor". Eller ja. Det finns väl två alternativ egentligen, som är helt olika, men eventuellt går de två jobben att kombinera... Ska kolla upp allt imorgon.

Just! Trivs du med jobbet? Även om det inte är drömjobbet kanske?
 
Jag har haft en mycket trevlig eftermiddag ... :) ... Tva av sonerna med familjer var har och mitt lilla barnbarn :heart Det gick at lagom mycket vin och ol for att gora dagen mycket trevlig :p Och super goda burgare pa Lodgen.

Sonerna hittade flera gomda "gems" (vad sager man pa Svenska egentligen?) med var nya husbil. Bland annat fick de TVn att fungera pa 8 kanaler (och en hel hog Spanska som vi inte ar sa bra pa:p) och nagra till battre kvaliteter som vi inte visste om.:D
Men bast av allt var att jag kunde leka med lilla Camilla :heartlove:
 
Mitt i natten, jag ligger i sängen med båda hundarna på mig, funderar på livet och har plötsligt insett att jag vet vad jag vill bli "när jag blir stor". Eller ja. Det finns väl två alternativ egentligen, som är helt olika, men eventuellt går de två jobben att kombinera... Ska kolla upp allt imorgon.
:D kolla upp det! Jag påbörjade min universitetsutbildning för 2 år sen, jag vet äntligen vad jag vill bli när jag blir stor, att jag fyller 40 i år har inte så mycket med saken att göra! :D
 
Nu vet jag varför jag inte ska dricka alkohol på vardagar! Inte för att jag mår dåligt nu men fasen vad dåligt jag har sovit!
Tur det är fredag och kort arbetsdag!
 
Sitter på ÖNH mottagningen i Falun. Får se vad läkaren säger om min näsa. Det är iaf klart på jobbet att jag blir flyttad på, men jag ska ändå få tid på företagshälsovården, eftersom det förmodligen är arbetsmiljö relaterat.
 
Min chef kom precis med en hög gamla resultat och balansrapporter från förra året och ville jag skulle sortera in i en pärm åt honom. En salig blandning av veckorapporter och månadsrapporter :banghead:.
ALLT luktade gammal cigarettrök (fast han påstår han inte röker inne på sitt rum :confused:)
Jag slängde allt i runda arkivet, så nu får jag ju skriva ut nya istället. Men det luktade så jävla vidrigt så jag vägrar sortera dom :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Så. -30 ute. Mitt vatten i köket klarar runt -20, alltså så kommer det frysa i natt. Det är bara vattnet i köket som fryser då det...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 014
Senast: FrDrake
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
646
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 895
Senast: Hazel
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
645
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp