Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött. Tror inte det blev mer än 5 timmars sömn inatt, somnade sent då jag behövde finnas till för I som mådde skit. Det är jobbigt att försöka honom att orka fortsätta, att orka hoppas att det blir bättre :( jag känner mig så otillräcklig, när hela hans familj och även vissa "vänner" med mer eller mindre klarspråk säger att han är "nobody, a loser, a failure" :cry:
 
Trött. Tror inte det blev mer än 5 timmars sömn inatt, somnade sent då jag behövde finnas till för I som mådde skit. Det är jobbigt att försöka honom att orka fortsätta, att orka hoppas att det blir bättre :( jag känner mig så otillräcklig, när hela hans familj och även vissa "vänner" med mer eller mindre klarspråk säger att han är "nobody, a loser, a failure" :cry:

Jag vet allt för väl känslan av otillräcklighet :(
Det finns nytt ljus i var gryning och varje dag är ett steg närmre ert mål :heart
 
Trött. Tror inte det blev mer än 5 timmars sömn inatt, somnade sent då jag behövde finnas till för I som mådde skit. Det är jobbigt att försöka honom att orka fortsätta, att orka hoppas att det blir bättre :( jag känner mig så otillräcklig, när hela hans familj och även vissa "vänner" med mer eller mindre klarspråk säger att han är "nobody, a loser, a failure" :cry:
:heart
 
På jobb, trött som tusan

Avslutade en mycket trevlig helg med värsta storgrlälet med tonårsdottern pga av att vi bad henne dammsuga och fick då höra att det var fel eftersom det ENDA hon/vi gjorde var att städa.

90% av tiden sitter de på sina rum med sina ipads och telefon så inte för mycket begärt att vara delaktiga i hushållsarbetet. Fick erbjudandet om att skippa dammsugingen och följa med och lasta av kärran med skräp på återvinningen och fylla den på nytt eller klippa gräs. Tonåring som int6e vill vara utomhus så är det inget roligt.

Jotack världens sämsta förälder med elakt bihang (mig) finner ni här på Buke som inte låter de stackars tonåringarna ligga kvar i sängen hela dagarna och mata dem så de inte behöver gå ner för trappan :D
 
Helt sanslöst trött! Sov massor i lördags och var pigg igår. Byggde om hagar och fick hjälp att få ut det dåliga hösilaget samt högtryckstvättade foderutrymmet när vi ändå var igång och det är bra torkväder. Min ena si-led svarade med att svullna upp så det såg ut som jag hade en "bum-roll" :meh: Gnälliga jävel.
Så skönt att jobba med kroppen ändå.
 
Trött. Tror inte det blev mer än 5 timmars sömn inatt, somnade sent då jag behövde finnas till för I som mådde skit. Det är jobbigt att försöka honom att orka fortsätta, att orka hoppas att det blir bättre :( jag känner mig så otillräcklig, när hela hans familj och även vissa "vänner" med mer eller mindre klarspråk säger att han är "nobody, a loser, a failure" :cry:
Kram!
 
Varit och tränat i bassängen och träffat fysioterapeuten. Fick kopior och vettigt svar på min röntgen av disken. Fascinerande att läkarna vägrar se sambandet mellan benen och disken när det står utförligt i papprena sen 3 år tillbaka :banghead:
Fysioterapeuten var i alla fall hoppfull ändå. Jag är mest trött just nu :meh:
 
Suck. Tråkigt att bara vara hemma och ha ont.
Får väl ringa sjukgymnasten, vad nu de kan göra åt akut smärta.
Känns som att det är bättre att bara bita ihop och hoppas att det går över snart.
 
Trött. Tror inte det blev mer än 5 timmars sömn inatt, somnade sent då jag behövde finnas till för I som mådde skit. Det är jobbigt att försöka honom att orka fortsätta, att orka hoppas att det blir bättre :( jag känner mig så otillräcklig, när hela hans familj och även vissa "vänner" med mer eller mindre klarspråk säger att han är "nobody, a loser, a failure" :cry:
:heart
 
Trött. Tror inte det blev mer än 5 timmars sömn inatt, somnade sent då jag behövde finnas till för I som mådde skit. Det är jobbigt att försöka honom att orka fortsätta, att orka hoppas att det blir bättre :( jag känner mig så otillräcklig, när hela hans familj och även vissa "vänner" med mer eller mindre klarspråk säger att han är "nobody, a loser, a failure" :cry:

:heartheart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 062
Senast: Sirap
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 593
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
797

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp