Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du har ju dock ngn ”mellanlängd” och inte supertjockt? Jag tror att du hade fått mer volym med typ en lång page till axlarna typ? Hade inte tunnat ut och klippt upp för mkt

Jag har mycket hår men eländigt spikrakt :(
Jag brukar föna in volym men pallar inte det när det är varmt :rofl: (Som på bilden.)
 
@Halfrek påminde mig om att jag måste gå till frisören :cautious:

Ska jag fortsätta vara blond? Isf vilken nyans? Ska jag bli färgglad? Brunett? Rödhårig? Hårförlängning eller klippa av håret?
Jag har ingen vision av vad jag vill och då är jag snål = världens längsta utväxt. Ge mig inspiration!


Visa bifogad fil 15284
Inte rött! Men gärna blont och gärna någon nyans närmare din naturliga hårfärg så blir det inte lika stor kontrast på din egna färg och det färgade.
 
Trött i huvudet och less på att barnet "är så snäll och lugn och trevlig!" i skolan och istället agerar ut mot mig på em/kväll. :(
 
Ut och ta in de sista hästarna. Tömköra en och sen kvällsfodra. Otroligt inspirerande med trädgårdsprogram! Jag vill också ha en fin trädgård men det lär dröja år. Men har inte brottom med det precis ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 933
Senast: Sirap
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 542
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp