Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker att fatta ett program som heter Kontakt 5 och är någon slags musikredigerarsakt som min otekniska brorson vill att jag ska hjälpa honom installera via telefon (han med mac jag med windows) och ingenting fungerar. Blir lite galen. Jag vill gärna förstå vad det är som ska installeras och när det fungerar.
 
Jag är irriterad :mad:. En av hyresbolagets killar knackade envist på min dörr efter arbetsdagens slut. Eftersom jag låg och sov så öppnade jag inte. Jag trodde dessutom det var försäljare. Då knackade han ännu hårdare flera gånger och till sist när jag öppnade så sa han att han visste att jag var hemma eftersom han såg min bil ute på parkeringen O_o. Han ville sätta in en brandfilt mitt på min enda vägg i köket och jag vägrar ha den vid matbordet :mad: Då ville han sätta den mitt på en av dörrarna i lägenheten :banghead: Nu sitter den i städskrubben. :meh:
Jag är vaken och intar kaffe i ett försök att vakna till liv. :meh:
Jävla rövhatt. Hemma betyder inte tillgänglig. Hur vet han att du inte jobbat natt? Sådant gör mig sur
 
Tänk om jag skulle testa att sova? Kan det vara nåt? Jag har i alla fall klippt gräsmattan idag för närmaste dagarna kommer jag inte ha tid med det då jag ska till huvudkontoret och svettas ett par dagar och sedan roa mig med annat innan jag åker hem. Och i morgon blir jag av med 30 liter målarfärg som råkat bli över.
 
Men helvete också, nu fungerar allt, men hos mig och inte hos brorsonen i Stockholm, vilket är helt meningslöst. Har kommit fram till att jag kan skicka filerna till honom via en uråldrig hdd jag har. Ska slå in den ordentligt så har han den i morgon. Bra!
 
Men, jävlar, suck, kom just på att jag inte ätit på hela dagen förutom lite sorbet och en bit salami. :meh: Något måste inmundigas.
 
Det KAN handa att det var lite "over kill" att ta pa sig langkalsonger I dag. :angel: Utomhus infann sig inte behovet med sina 32*C, men inne blev det bra kallt i ACn, bara 25 - 26*C och jag blev KALL sa langkalsongerna kandes precis ratt ... under filten med fleece trojan pa.:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 599
Senast: Sirap
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 554
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp