Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
på jobb med liten trött hund i knäet. Riktig sjusovare dt här. Idag ska vi till Hjo för kundbesök.

Duschade jag igår? Nej. Kom jg a upp i tid så jag hann duscha innan jobb. Nej

Tack gode gud för torrschampo, deo och våtservetter. Raggardusch deluxe idag :rofl:
 
Mehe jag vill inte jobba idag! Bröstryggen värker, höften värker och jag vill plantera mina nya förvärv i rabatten. Men nehej, då ska jag köra till Alingsås och Vårgårda för stora jobb. Buhu.
Nåja jag jobbade bara halva dan igår så det är väl inte mer än rätt att jag gör heltid idag.
 
Jag är bara glad om gräset dör. Här kör vi inte vård av gräsmatta utan krig mot den. Dessutom har den banne mig aldrig blivit ful, den bara växer och växer... :cautious:
Gräset får gärna dö, ja.... :p Men ingen torka i världen har hittills bitit på min gamla gräsmatta.... :mad:
Om man man klipper den aldeless för kort och sen låter solen ligga på så stendör den.........:o
/Mvh hon som glömde ställa in nya gräsklipparen och numera tillbringar kvällarna med att vattna så det ska växa för att grannarna inte ska få helt spader :angel:
 
På lördag åker jag till Rhodos.
C66D89AB-F805-433E-90FF-98CC111AC8FB.png

:meh:
(Tror Grekland har nåt emot mig, det var samma sak sist jag var där. Åskstormar en hel vecka.)
 
Jag behöver plocka ihop en konstutställning, skriva ny verklista till den och kolla så allt stämmer. Sedan ska jag städa min bil som inte dammsugit på... - törs inte ens tänka efter. :o
Mappar med infomaterial om vår kommun och vår konsthall ska fixas till fredagens stora event.
Plus att jag måste ringa en man på konsthallen för att se om vi kan få loss en duk och en kanon.

Imorgon får jag a-kassa och ska åka och köpa en flaska gasol. Det när dags att skrämma igång myggfällan. Det är oändligt med mygg efter översvämningen i dammen.
De är värst mitt i solskenet. Vilket är mysko. De söker sig inomhus också. Så om jag sitter på altanen finns inga mygg men går jag in så är det massor av mygg? Käkar allegipiller för glatta livet. *Ändå kliar det överallt. :arghh:

Ikväll ska jag åka på seminarium om landsbygd.

Kul dag helt enkelt! :up:
 
På lördag åker jag till Rhodos.
Visa bifogad fil 15311
:meh:
(Tror Grekland har nåt emot mig, det var samma sak sist jag var där. Åskstormar en hel vecka.)
Du skulle inte kunna hålla dig hemma så vi kan få lite nederbörd här? :angel: Vi hade visserligen åskstormar när vi var på Rhodos också men det var i september, och nu slog det mig att det är ganska exakt tio år sedan i år. :nailbiting: Men vi hade fantastiska dagar och så kom det en storm på eftermiddagen och så var det härliga kvällar igen. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Bonita4
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
743
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 408
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp