Vad ska jag se på Netflix/Viaplay nu då?

Lingon

Trådstartare
Jag tittar mycket på TV-serier på både Netflix och Viaplay. Nu kommer jag inte på nåt!! Hjälp mig!!

Serier jag gillar är:

The 100
Supernatural
X-files
Bletchley Circle
Outlander
The Crown
Sherlock (med Cumberbatch)
Jessica Jones
Blacklist
Person of Interest
Agent Carter
Frequency
Lie to Me
12 Monkeys
Arrow
Legends of tomorrow
Flash
Stranger Things
Blindspot
Conviction
The Catch
Orphan Black

Osv osv.... jag älskar TV-serier... ser väldigt få filmer.

Är det nån som har tips på nån serie jag borde tycka om?
 
@Calmiche Jag har funderat på Terra Nova men har blev lite avskräckt när jag såg att det bara finns en säsong och den är från 2011. Är det ett riktigt slut? Eller var det meningen att det skulle bli mer men av nån anledning blev det inte det?
 
Lägger till på min lista! Har blivit avskräckt innan från Firefly eftersom den avslutades abrupt (har jag fått höra iaf...)

The Unit var helt ny för mig. Ska kolla upp den, tack!
Visst, det är lite abrupt, men det finns ju filmen Serenety som avslut ;)

Terra Nova minns jag faktiskt inte om det är abrupt, kanske lite? Men den är bra ändå!
 
Jag har funderat på Terra Nova men har blev lite avskräckt när jag såg att det bara finns en säsong och den är från 2011. Är det ett riktigt slut? Eller var det meningen att det skulle bli mer men av nån anledning blev det inte det?
Lite både och... Historien får ett slut men de öppnar upp för en fortsättning. Jag önskar verkligen de hade fortsatt men serien är så bra att det går utmärkt se om den flera gånger :love:
 
Heroes är ju riktigt bra, också! Vet att det kanske spårade vid säsong 3 och 4, men säsong 1 och 2 är :up:

Den såg jag när den gick. De första säsongerna iaf. Minns inte när jag slutade se den eller varför. Den var jättebra i början! Borde kanske se om den och se hela?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp