Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter frukost medan barnet sover. Yay!

Fryser, skitkallt idag igen...

Igår åkte vi till Åland över dagen. Blev lite knäppt för vi hade ingen plan :rofl: Men vi gjorde något mer än att vara hemma iaf :)
 
Tror jag skall sova några timmar till. Var till Norrtälje o handlade igår, helt slut efter några timmar på ICA Flygfyren, tog mig nästan igenom hela handlingslistan.
 
Jag mår som jag förtjänar idag. Men hotellfrukosten var najs iaf. Nu slappa på rummet nån timme eller så innan fortsatt bilträff och sen förflytta mig hem.
 
Har känt av ryggen på morgonen, vaknade redan tio i sju men lyckades somna om lite halvt om halvt iaf. Ska väl gå upp nu.
 
Var iväg på kurs med eftersök igår men hade tur och inte fick mer än 4 pers med mig så vi gick sakta och hade en äldre dam med åxo så jag lyckades ta mig fram med min pajade rygg .Fick ett rätt stort område men lyckades rätt snabbt ändå .Polisen var nöjd med min insatts att leda gruppen så nu kan polisen skicka oss ett leta efter folk då vi har ett avtal med polisen om efterforskning som det heter
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 014
Senast: Norma
·
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
41 42 43
Svar
851
· Visningar
29 347
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
16
· Visningar
917
Ridning Min häst är livrädd för att rida in i vår skog, är rätt säker på att det är pga älgflugor som vi blev attackerade utav i början av...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: Cs218
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp