Vaddera en trapp- Med vad?

Jag vill ha en planlösning av din lägenhet :D

Detta är väl det närmaste man kommer! Du får nog zooma lite om du ska se!

28166427_10155875344906223_2457861456734760800_n.jpg
 
Oerhört udda! Det skulle vara intressant att höra arkitekten förklara hur hen tänkte :D
Du menar fyllot som byggde den här lilla stugan? ;)

Det är alltså ett hus, ett pluttlitet hus. Hälften av elen är felkopplad och det är mkt som inte fungerar som det ska! Vi har byggt om köket en del, "baren" fanns inte innan, så det var typ 2 skåp med förvaring bara, och noll bänkyta... Men nu har jag ett vettigt kök iaf. Önskar bara att resten var lite vettigt :laugh:

Sovloft finns det med, jag förstår inte varför man inte bara höjde lite taket lite så att det kunde ha varit en vettig övervåning...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag måste börja nysta i om och när det blir dags för mitt hjärta att vandra vidare. Har några delar jag skulle vilja bolla med den som...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 509
Senast: Lipperta
·
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
21 672
Senast: Alexandra_W
·
Äldre Ja, som rubriken lyder vill jag jättegärna höra vad ni har varit med om för läskiga saker! Stora som små, i stallet, på jobbet eller...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 471
Senast: iruba
·
Kropp & Själ Jag har under en kortare tid (kanske lite drygt tre månader) märkt av att jag blivit fumlig. Slår i saker, dörrposter, trösklar osv. Ska...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
41 726
Senast: Trasdocka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp