Vädertråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur är vädret hos dig? Vad tycker du om vädret?
I Nydala (Värnamo) är det nu 18 grader, blåsigt och grå moln. För några timmar sedan en hagelskur, sedan solsken. De senaste veckorna har det varit mycket skurar och blåst och svalt.
Jag skulle gärna ha en period med uppehåll, svag vind och lite värme (men inte över 25 grader).

Nu började det regna/hagla.
 
Stockholms norra sida, soligt och 24-25 C. Badtemperaturen i Vaxholm tidigare idag på 19-20 C, i Brunnsviken (Hagaparken) runt 20-21 C. Nu börjar det bli lite disigt.
 
Sol o varmt tills för 30 min sen,dom har hotat med regn hoppas det blir så också,just nu ca 23 grader och molnigt
 
Idag har det ösregnat och åskat sedan kl 11. Vi hann en kort runda med hunden nu ikväll sedan började det störtregna igen.
 
Vräkt ner hela dagen och typ +12.C. Men vad ska man förvänta sig i Stockholms blåsigaste/jävligaste/kallaste/snöigaste håla egentligen? :wtf:
Alltså jag hatar verkligen sommar och värme mer än allt, men detta var "lite för mycket åt andra hållet" t.om. för mig.......
 
Så himla glad att det ÄNTLIGEN har regnat ordentligt! Läser på nyheterna om denna hetta i Europa och verkligen tacksam att bo så här pass norrut. Fattar inte de som
Frivilligt och dessutom betalar flera tusen för att semestra utomlands på sommaren.

Just resten av året. Absolut. Men varför just nu.

Underbart med regn! Så här torrt som det varit har det inte varit någon gång vad jag minns och ÄNTLIGEN kom regnet :banana::banana::banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 894
Senast: Korven
·
V
Hundhälsa I sin biabädd intill elementet, med en mikrovärmd vetesäck gömd under fleecefilten, ligger hon just nu och njuter efter en promenad...
Svar
16
· Visningar
7 595
Senast: Berin
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 369
Senast: Disen
·
Utrustning Min häst har exemtäcke just nu. Kommer att ha det täcket in på hösten, dygnet om. Detta täcket kan jag inte begära att stallägaren...
2
Svar
32
· Visningar
1 917
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp