Vågar jag öppna kattlucka igen?

Såg någon dokumentär om olika kattdjur där de jämfördes i hur de lever och klarar sig. Huskatten var den som var mest framgångsrik i att överleva för den har upptäckt att man kan träna människor till att ge mat och husrum. Finns inga andra kattdjur som klarar sig så bra :D
 
Finns inga andra kattdjur som klarar sig så bra :D
Mitt katt borde få träffa några gatukatter från fattiga länder så han fick lite av en referenspunk i exakt hur bra han har det. Han tycker att jag behandlar honom enormt dåligt när jag inte öppnar dörren direkt eller när jag inte vill gosa med honom nu på en gång när han kommer in helt dyblöt, trots att jag är upptagen med någonting annat.

Han har det så sjukt bra!
 
Mitt katt borde få träffa några gatukatter från fattiga länder så han fick lite av en referenspunk i exakt hur bra han har det. Han tycker att jag behandlar honom enormt dåligt när jag inte öppnar dörren direkt eller när jag inte vill gosa med honom nu på en gång när han kommer in helt dyblöt, trots att jag är upptagen med någonting annat.

Han har det så sjukt bra!
Han styr dig med järnhand :D
Lite märkligt att man som hästmänniska då man är van vid att bestämma låter sig hunsas av en liten katt :devil:

Min är likadan, biter mig i benet om jag ignorerar honom i 5 minuter när han vill ha mat och gos vid insläpp. Min man har börjat torka tassarna på honom när han kommer in och han älskar uppmärksamheten, men det har börjat gå överstyr. Misstänker att han går ut och in 80 gånger/dag bara för att bli torkad när han kommer in. Har sagt till min man att han måste sluta torka tassar
 
Misstänker att han går ut och in 80 gånger/dag bara för att bli torkad när han kommer in. Har sagt till min man att han måste sluta torka tassar
:laugh::laugh::laugh:
De är så sjukt roliga.

Nu ligger min katt i sängen utsträckt och sover. När jag gick upp i morse låg han i soffan i uterummet så jag frågade om han ville komma in, men då blåvägrade han. Sen efter en kvart ville han komma in. Han fodrade inte ens hästarna med mig i morse vilket han alltid gör annars. Men skönt att jag inte blev väckt mitt i natten.
 
:laugh::laugh::laugh:
De är så sjukt roliga.

Nu ligger min katt i sängen utsträckt och sover. När jag gick upp i morse låg han i soffan i uterummet så jag frågade om han ville komma in, men då blåvägrade han. Sen efter en kvart ville han komma in. Han fodrade inte ens hästarna med mig i morse vilket han alltid gör annars. Men skönt att jag inte blev väckt mitt i natten.
haha!:D:D:D Lite sur när man inte får som man vill, skönt att du klarade att stå emot!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi måste på nåt sätt stoppa grannens katt från att komma in i vårt hus. Hon smiter in hela tiden och gömmer sig så vi inte hittar henne...
Svar
9
· Visningar
1 099
Senast: Flixon
·
Övr. Katt Vi kommer förmodligen att åka iväg strax efter nyår och blir borta 2-3 veckor. Problemet är våra katter. De är 2 "hittekatter" och...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: Sel
·
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 015
Senast: Otherside
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 024
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp