Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hoppas hoppas att en kennel jag fått riktigt bra kontakt med avlar på en viss tik som jag träffat och tycker är himla käck och häftig :love: Tycker faktiskt om alla hennes hundar. Så jäkla livsglada, tar allt med en klackspark och jobbar på som bara den :D
 
Jag hoppas hoppas att en kennel jag fått riktigt bra kontakt med avlar på en viss tik som jag träffat och tycker är himla käck och häftig :love: Tycker faktiskt om alla hennes hundar. Så jäkla livsglada, tar allt med en klackspark och jobbar på som bara den :D

Ja nu är det verkligen din tur!! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 386
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 369
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Finns det någon anledning till att man tar så många kullar på en gång? Vill man inte utvärdera först?
2
Svar
23
· Visningar
217
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Letade efter tidigare trådar med samma frågeställning, men alla är ett antal år gamla. Man har ju hört att priserna gått upp något...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 560
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp