Vänstercentrerad sida

Trodde att jag kommit åt något på datorn... För mig gör det att Buke blir väldigt svårläst, kan inte direkt hoppa till vänster varje gång som jag trycker på fliken :p
 
Ställer in mig i klagokören, vänstercentreringen är ingen höjdare
Blir otroligt jobbigt att ha skallen vriden 40 grader till vänster varje gång jag ska titta på Buke. Eller så får jag flytta datorskärmen till höger varje gång jag ska in............
 
Var inte det här uppe för något år sedan?
Vänstercentrering är onödigt, obekvämt och gammeldags. Något man höll på med innan man visste bättre liksom ;):D
Jag kan inte för mitt liv förstå poängen? Inte så att man som varken webmaster eller webhost tjänar något på det, bara medlemmar som avskyr det.

Och nu har jag sagt mer än jag brukar på typ 10 år, men just vänsterställdhet stöör mig verkligen! :o

Edit: och jag hade inte uppdaterat sidan innan jag skrev och nu är den centrerad! Sorry!!
 
Avsevärt mycket bättre nu :up: @Gunnar än det var för nån minut sen ;) när det såg ut såhär

ytbpdbbjwxkmof.jpg
 
Tack!
En centrerad sida fungerar så mycket bättre, det blir så mycket enklare att flytta mellan flikar vartefter sidor uppdaterar sig!
 

Liknande trådar

Bukefalos Buke är helt plötsligt mer utzoomat som grundläge och texten är därmed mindre. Det är som att inläggen nu är bredare. Om jag zoomar in...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 925
Senast: Daff
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 407
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp