Bukefalos 28 år!

Var hittar jag leksaken?

Lupino

Trådstartare
Letar efter en pedagogisk leksak som jag sett (och haft?) när jag var liten.

Ursäkta om beskrivningen nu blir lite vag, men jag minns tyvärr inte exakt: den består av pappskivor tror jag med någon slags frågor på. Olika svarsalternativ finns längs kanten (?) och man trycker på rätt svar med den medföljande "pennan" och på något sätt märker man då om man svarat rätt.

Pennan har en lite metallspets, där man trycker är det en hålslagsstor ring med metall i.

Någon som fattar? Såg denna på en hemsida för något halvår sedan och tänkte att den kan vara kul för min dotter i julklapp. Glömde dock att spara undan hemsidan och har nu ingen aning om varken vad det var för produkt eller var den går att få tag på (ni förstår att man inte får relevanta träffar på google utifrån min beskrivning :D).

Tacksam om någon kan hjälpa mig!
 
Sv: Var hittar jag leksaken?

Vi köpte en sådan på Barnens Hus, tror det finns i de flesta leksaksaffärer.
 
Sv: Var hittar jag leksaken?

När du säger det så var det nog inte på nätet utan i leksaksaffären jag såg den.

Kommer du ihåg vad "grejen" heter?

Uppskattar barnen den och i så fall i vilken ålder?

Letar present för barn i 3-4-årsåldern.
 
Sv: Var hittar jag leksaken?

Tror den heter någonting i stil med "electro"
Funkar bra till barn i 5-årsåldern iaf.
 
Sv: Var hittar jag leksaken?

Åh, en sån hade jag när jag var liten. Minns att jag tyckte att den var rolig.
 
Sv: Var hittar jag leksaken?

Jag vet vad du menar! Jag hade en sån när jag var liten för att lära mig Engelska. Jag tror att det inte finns ett namn för den, men åk till någon leksaksaffär och fråga på spelavdelningen så kanske du har tur! Lycka till med letandet1 :)
 

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 611
Senast: Alexandra_W
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 825
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp