Bukefalos 28 år!

Var hittar man kalender för alla internationella tävlingar?

Cambrie

Trådstartare
Försöker hitta en kalender som sammanställer stora internationella meetings i Europa, finns det någon sådan?
 
Sv: Var hittar man kalender för alla internationella tävlingar?

Ja på fei.org..gå till databasen och välj sen vidare
 
Sv: Var hittar man kalender för alla internationella tävlingar?

Toppen, tack, är ju inte så inne i ridsporten jag men eftersom vi ska på europasemester i sommar så ska vi försöka pricka in lite evenemang på vägen ;)
 
Sv: Var hittar man kalender för alla internationella tävlingar?

Toppen, tack, är ju inte så inne i ridsporten jag men eftersom vi ska på europasemester i sommar så ska vi försöka pricka in lite evenemang på vägen ;)

Intressant - rapportera gärna vart ni ska och hur det var sedan. Har några gånger upptäckt att jag precis missar/har missat internationella tävlingar i Rimini och Budapest när jag varit där på sommaren. Vet inte om de är årligen återkommande, men jag tror det. Om de är bra kan det ju vara läge att planera lite bättre nästa gång man ska dit ;) Nackdelen kan möjligen vara att det är lite för varmt för den typen av evenemang.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Varför inte planera vilka tävlingar du vill hålla koll på nästa år nu när 2023 går mot sitt slut? Här får du hjälp med en lista över...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: Gunnar
·
Tjatter Finns det någon bra, digital kalender att använda sig av för att planera ihop saker med andra? Jag och partnern skulle behöva något för...
Svar
9
· Visningar
588
Senast: Luzzan
·
  • Artikel
Hästnyheter Svenska Ridsportförbundet är fortsatt negativt till ryskt och belarusiskt deltagande vid internationella tävlingar, en fråga som har...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Gunnar
·
Kultur Något jag kom att tänka på när jag tittade på Luciamorgon i morse är vilken enorm mängd svenska julsånger det tycks finnas. Då menar jag...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp