Bukefalos 28 år!

Var ska vi?

Jaulgreis

Trådstartare
Får lite "På spåret"-känsla här nu... Men jag och en till tänkte åka ut i skogen (i slutet av augusti), testa på allemansrätten och tälta en natt. Men... Var åker man? :confused:

Önskemålen är:
  • Upp till tre timmar med bil från Stockholm
  • Gärna en sjö i närheten
  • Plus om det finns kantareller att plocka :)
  • "Idylliskt"
  • Kul om det kanske finns någon sevärdhet på vägen

    Tack bästa ni! Jag är mycket förväntansfull (och lite skräckslagen :angel: ) över att få lämna stan och komma ut i vildmarken :D
 
Sevärdheter i närheten av Tiveden; Karlsborgs fästning - fästningsäventyret är riktigt bra, ni kan också stoppa utmed Göta kanal på flera platser. Forsvik är mysigt och sevärt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej,mina vänner på Bukefalos. Jag kallar er mina vänner,för detta forum är verkligen fantastiskt. Man får ett så oerhört fint stöd och...
Svar
19
· Visningar
4 485
Senast: _Taggis_
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 704
Senast: Imna
·
Äldre Nu är jag förvirrad och tankarna snurrar runt, runt, runt. Vågar och vill jag flytta ut till ett hus på landet helt ensam från min...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 093
Senast: Reville
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mitt internet är äntligen tillbaka och det här inlägget som jag tänkt ta med till jobbet för att lägga ut i morgon, kan läggas ut på en...
Svar
0
· Visningar
470
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp